metaMORfose Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 er på restaurant, hva pleier dere å bestille da? Hva slags restaurant pleier dere å velge?
metaMORfose Skrevet 16. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg er veldig svak for fisk, og hvis det er voksenkveld ute, så velger vi som oftest fiskerestaurant. Når ungene er med, så er det alt mulig. De har begynt å like sushi veldig godt så det er en favoritt. Vesla smaker på det meste, laks, scampi eller tunfisk er hennes favoritt, men tar gjerne noe mer barnevennlig. Gutten på 9 spiser nesten alt! Ellers så er vi veldig glad i pasta i alle varianter!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg elsker en god biff, medium stekt med masse masse godt tilbehør. Fløtegratinerte poteter er jo bare nr en syntes jeg. Er mannen min og jeg alene ute, eller bare med voksne velge vi restauranter med slik type mat. Har vi barna med oss, velger vi en plass hvor vi kan få litt begge deler. Gjerne pizza rest da barna liker best og spise pizza ute. Jeg liker ikke mc.donalds og burgerking og tror faktisk ikke barna mine har vært der noen gang. Nå skal det sies at det ikke er slike her som vi bor heller da..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg er veldig glad i indisk mat. Så vist det er en slik resturant i nærheten, så blir det helt klart det....
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Velger i 90% av tilfellene en fiskerett. Går sjelden på restaurant, men når vi gjør det blir det som ofteste en middelhavsinspirert...
ana baroma Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Blir mye kinamat eller vanlig bondekost på oss. Styrer unna både mc donald og de særeste restaurantene - iallfall med unger på slep:) I dag har vi spist ute sammen med svigers, og jeg spiste en fantastisk god burger (av alle ting), mens de andre falt for steika og laksen. Prøver også å finne steder med en barnemeny uten pølse og pommes frites:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå