Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Noen som har noen erfaringer å dele med meg. Selve dagen med familie er grei, men skal feire noen dager etterpå med en del venners barn og de han leker mest med. Hva serverer en? Og burde jeg ha noe "opplegg" klart?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hehe- jo takk for svar du! Kanksje jeg hadde fått flere svar om jeg var alenemor og mente faren burde betale mer i bidrag pga bursdagsfeiring denne mnd??;=)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 He, he godt sagt. Jeg har pølser, boller og en kake. Dekker et koselig bord og har ingen faste ting som skal skje. 2-åringer er ikke så lette å lede.... Når barna har spist har jeg tatt fram masse leker og så er det fritt fram.... Har fungert veldig greit hos meg. Etter et par timer er det slutt..... og jeg er ikke ustlitt i det hele tatt. Når de går får de en godtepose med ikke veldig mye i. Men kjekt synes de det er. Så får alle ta med seg så mange ballonger de bare orker (oppblåste) med hjem. Vi pleier å ha hele gangen full av ballonger som de som vil kan leke med. Det er en stor suksess.... De flyr rundt og kaster ballonger rundt.... Når de så går kan de ta med seg så mange de orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå