Gå til innhold

Ostespørsmål - brie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det hvite laget ytterst bort? Jeg skjærer det bort, men vet ikke om man "skal" det... Hihi, alt man lurer på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge osten er pasturert, er det ikke noe problem å spise det hvite..

Skrevet

Ok. Føler liksom at det er litt ekkelt, at det er selve muggen liksom, hehe

Skrevet

Har aldri hørt at det skal bort.. Spiser alt jeg :-)

Skrevet

Det er meningen at du skal spise det (selv om osten er upasteurisert)..:)

Skrevet

Herlighet, dere som skjører det bort skjører jo bort det beste på osten.......for å ikke snakke om hvor lite av osten som også blir igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...