Hellinor Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Skal det hvite laget ytterst bort? Jeg skjærer det bort, men vet ikke om man "skal" det... Hihi, alt man lurer på :-)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Så lenge osten er pasturert, er det ikke noe problem å spise det hvite..
Hellinor Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Ok. Føler liksom at det er litt ekkelt, at det er selve muggen liksom, hehe
neekap Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Har aldri hørt at det skal bort.. Spiser alt jeg :-)
flypapir Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Det er meningen at du skal spise det (selv om osten er upasteurisert)..
It's all about me Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Herlighet, dere som skjører det bort skjører jo bort det beste på osten.......for å ikke snakke om hvor lite av osten som også blir igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå