Gå til innhold

Kuleste mammaer treff ;-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal vi treffes jenter? Ikea først (klattis må bytte stoltrekk!) og middag etterpå...

Fra fredag 21. til tirsdag 27. november kan dere få velge... Det passer for meg uansett, jeg skal jo bare være der nede, shoppe og kose meg med lille prinsessa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det passer best søndag, mandag el tirsdag, da sambo jobber litt i helgene....og de maser hele tiden nå i disse førjulstider...

Men om du kommer fredag 21. så er vel tirsdag den 25. eller???

Akkurat nå (idag) kjenner jeg også at jeg gjerne kan være sjåfør om noen vil sitte på innover;-DDD (men det er akkurat i dag altså;-)

Skrevet

Jepp, selvfølgelig den 25. det er snakk om, den 27. reiser vi hjem...

Gleder meg kjempemasse til å se deg og de andre igjen :-D

Skrevet

Blir koselig:-)

Og jeg tenker fremdeles at jeg drikker cola;-DDD

Hahahahahahahaha!!!

Skrevet

Og hva skal til for å få deg til å drikke noe annet??? :-)

Skrevet

Akkurat nå?

Ikke ti ville hester;-D

Skrevet

Jeg leste overskriften og tenkte, Yessss jeg kan:-)))

Velg dato og tid, I`ll be there:-)

Skrevet

Oi, det hadde vært koselig med en middag altså!!!

Snuppelure og jeg skal ut og fly med de små koffertene våre den helgen, vi kommer hjem mandag kveld. Tirsdag 25/11 skal Karopappa på et styremøte, men jeg tror jeg kan joine dere ved 21-tiden. Kanskje 21 er litt sent, men jeg kan jo prøve å skaffe barnevakt hvis det blir tirsdagen. Vil jo gjerne treffe dere, alle sammen :)

Ha en fin aften!!

Skrevet

Hvis jeg klarer å få tatt meg et par fridager henger jeg meg gjerne på. Hadde vært kjempekos med litt skravlings med dere, damer.

Skrevet

Skal vi prøve med tirsdag?

Skrevet

Med forbehold om at jobbkalenderen ikke sier noe annet så vil jeg veldig gjerne menge meg med de kule altså ;-) Er helt håpløs på å synkronisere jobb og mobil for tiden så litt dårlig på planlegging, men ringer ingen bjeller om den dagen akkurat nå.

Hvor??

Når?? For egen del er det alltid best etter legging ;-)

Skrevet

Himmel, hvor vanskelig det skal være å skrive tydelig og lett da... Var selvsagt ja til forslag om tirsdag 25/11 dette var ment ;-)

Skrevet

Da prøver vi tirsdag 25.11 og jeg lager en ny tråd for å gjøre det litt enklere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...