Gå til innhold

Kom TR etter Provera- kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok siste Provera-tbl. 8. november, men har enda ikke fått mensen...Kjenner ingenting til den heller, men har små- murret litt til og fra lenge..Kommer i perioder! Når det er sagt så hadde jeg litt spotting fra den 8. dagen med Provera (fra 6-11.nov). Regnet derfor med at TR skulle komme, men dengang ei.. Selvom det hadde vært litt tidlig. Etter forrige kur kom TR den 6. dagen etter tbl. Da hadde jeg FORFERDELIGE smerter og rikelig blødning! Nå har jeg kun hatt minimalt med brunt, ikke i nærheten av friskt blod... Har ikke testet ennå, er så redd for "Ikke gravid"! Noen flere som har erfaringer med Provera i denne sammenheng? Har forøvrig ingen symptomer som tilsier at jeg er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med provera kuren min, og idag så fikk jeg mensen. 3 dager etter siste pille. Har skikkelige mensen murringer idag!

Har tatt en kur før og da fikk jeg også mensen 3 dager etter siste pille.

Så rart at du ikke har fått ordentlig mensen da! Kanskje du bare må regne den spottinga som mensen?

Skrevet

Takk for svar =)

Ja, tror nok jeg bare får regne det som en litt beskjeden mens.. Synes bare det var så rart siden jeg ALDRI har spottet tidligere, og TR kom den 6. dagen etter siste pille sist.. Men men, får bare vente å se! Hvorfor har du fått Provera forresten? Skal du i gang med Pergo på dag 5 nå? jeg har ikke fått Pergo foreløpig:( Måtte forsøke noen sykluser med Provera først, iflg. gyn. Lykke til videre med prøvingen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...