Gå til innhold

Neon som har prøvd over 2 år her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i 2 år og 8 mnd. Hadde vært koselig å komme i kontakt med flere:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann du. jeg kommer vel ikke under den kategorien, men jeg tenkte nå å si at jeg er her om du trenger å snakke. har nå prøvd 2 år om en mnd, prøvde også 2 år sist. Så jeg er jo en gammel traver. Skal nå gjennom andre IVF forsøket. Sjansen for å klare det er ikke så stor, men jeg håper å tror at vi kan lykkes en gang til tross hva legen sier.

Hvordan går det med deg? er ikke lett å være en sliter, det skal være sikkert å vist. uansett, lykke til videre

Skrevet

Hei!

Vil ønske deg masse lykke til med andre IVF forsøket deres. Håper virkelig det klaffer.

Med meg går det opp og ned om dagen. Har endelig tatt meg motet til å gå videre til utredning og div etter jul. Dumme meg har latt det vente såpass lenge av diverse grunner. Nei, det er ikke lett å være sliter, og heller ikke mindre vanskelig når det plopper opp gravide venner..

Skrevet

ja, jeg må si at du har ventet lenge. håper de finne rut av noe. ja, det er vanskelig når alle blir gravide rundt en, er berre så sørgelig at det ikke er noe å gjøre med det:(

Håper du lykkes snart, vil at du skal få oppleve å bli mor. trøsten er at de fleste får oppleve dette

Skrevet

Ventet altfor lenge igrunn. Men det er ikke så lett å kontakte legen, når man skjønner selv at det er noe som det ikke skal! Som du så i det andre innlegget mitt har jeg ikke hatt tr siden September.

Nei, det er jo ikke noe å gjøre med..

Tusen takk for det, vi håper selv vi skal få oppleve det snart. Hadde vært moro om det skjedde før vi gifter oss April 2011:o)

Skrevet

Oj, hvorfor så langt frem i tid??? Vi giftet oss for 3 år siden, var da 19 år begge to

Skrevet

Fordi vi vil ha litt tid. Vi har ikke sånn kjempe god råd, og det å kunne små handle litt hjelper jo masse:o)

Skrevet

Ganske ny her inne denne runden, Kasta pillen i August.

Men, har en gutt på snart to, og tok nesten tre år før vi endelig ble gravid med han. Har pcos, og etter flere sa og lang prøving fikk vi til slutt hjelp. Så vet hvordan dere føler det.

Vil bare ønske dere all lykke til. Og håper ventetiden snart er over.

Klem :)

Skrevet

Hei:o)

Håpe du slipper å prøve så lenge nå da:o)

Skrevet

hei Ybab.. Dersom du kaldte deg dette sist gang du var her, så kan jeg faktisk huske deg:) Vi var her vel noen lunde samtidig.

Skrevet

ja jeg har provd i over 2 ar.

Begyner og bli utalmodig ja.

Var mnd foles det som jeg blir gravid men...

Skrevet

Heii!!

Veit godt hvordan du har det.. Fått noe hjelp?

Skrevet

Vi har prøvd i snart 3 år (sånn utpå nyåret en gang)

Venter nå på oppstart av ass. befruktning, men de avventer svar på kromosomprøver. Jippi, vi var jo SÅ raske med å få tatt de prøvene. -NOT

Anbefaler deg å starte med utreninga så snart som mulig, for ting tar tid i dette systemet!

Ta gjerne kontakt. Her eller på pm om du lurer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...