Gå til innhold

noen som kan svare meg på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører egentlig ikke til her.. men i 1 trimester. men dere som har kommet såpass langt har kanskje litt mer peiling så håper på svar fra noen.

jeg er idag 10uker på vei.. var på utlralyd forrige uke på torsdagen, alt så helt perfekt ut, og ei spire på 23.1mm .. herlig og se..

men dagen etterpå føler jeg liksom at alle symptomer bare forsvant, ikke var jeg trett, sliten, ømme bryster og magen bare krympet helt vekk :s (har vært veldig oppblåst og hatt en hard mage..) jeg kan vel ikke ha hatt en ma? hadde en ma i mai i år.. jeg har ingen symptomer nå heller egentlig. men ligger syk da med feber og blærebetennelse. :-( og ryggvondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, vanskelig å svare på.

Jeg hadde en ma i juni. Det artet seg sånn at jeg IKKE mistet symptomene. Jeg fikk smerter og blødning. Men symptomer på graviditet hadde jeg frem til dette.

Klart at ting kan arte seg individuelt, så du må ta mitt svar med en klype salt.

Dersom du er bekymret så bør du oppsøke lege. Det blir ikke noe bedre av å bekymre seg :) Håper alt går bra.

Lyke til :)

Skrevet

Trenger det ikke være selv om du mister symptomene.. de kommer og går.. og det med mage er heller ikke noe farlig, for det er bare luft og oppblåsthet i begynnelsen, og dette er helt normalt om det varierer.. jeg syntes magen min så veldig forskjellig ut alt ettersom, da jeg var så tidlig..

Skrevet

graviditetssymptomene kommer og går i den første tiden, noen dager kjenner man seg overhodet ikke gravid og blir bekymret, men det er nok helt grunnløst. Det er veldig normalt både å ikke kjenne symptomer og å bli bekymret. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...