Gå til innhold

Tanken på barnets fremtid skremmer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal virkelig min lille sønn på 5,5år vokse opp i et samfunn som dette?

Skal han ikke få muligheten til å få de samme gledene som vi hadde da vi var unge.

Nei, nå er de tid for forandring!

Åge's dager er talte!

VI trenger et Norge å være stolte av,og noen som kan redde nasjonens ære!

Kom igjen, damer! Samle dere. Vi tar kvinnekampen på nytt. Oppfordrer sterke grupper som Ottar og lignende til å reaktiveres. Vi kjemper for ett bedre NORGE. GI barnene deres noe å være stolte av, og gi oss menn troen på ett sterkt Norge tilbake. DEt kommer dere til gode, i form av fritid, og hyggeligere ektemaker!!

TOM FOR NORGE!!

Registrer dere i dag, og bli medlem!

Besøk

tomfornorge.com

Ha en strålendes SØNDAG!!

Samle dere godtfolk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt heller ut all profesjonell fotball og gjør det til en lek på "løkka" igjen. Da vil vi få et bedre Norge for både barn, kvinner og menn!

Skrevet

Et samfunn som dette?

De gleder vi hadde når vi var barn?

JEg trodde faktisk dette innlegget handlet om noe LITT viktigere enn hvem dust som trener landslaget, jeg mener 22 menn som løper etter en og samme ball og tjener uhorvelig med penger og er søkkrike, mens barn andre steder i verden sulter, blir voldtatt, drept, tatt fra foreldrene for en fremtid som barnesoldater.

Litt perspektiv har da aldri tatt livet av noen eller?

Skrevet

Skjønenr hva du mener. Fotball handler ikke bare om liv og død, det er viktigere enn som så!!

Men selvfølgelig ikke det eneste som er viktig.

Men la oss si det slik da.. Om dere støtter oss menn på dette, så skal vi støtte dere i kampen mot sult og fattigdom!!!

Skrevet

Trøsten er at ikke alle menn er så hjernedøde at de ser på fotball som viktig.

Skrevet

Fotball er for pingler, de tøffe gutta spiller hockey!

Skrevet

Joda, har faktisk en hjenerskade, og kan sende journalen om du ønsker, men har og bitt påvist at intellektet er høyere ennhos de fleste.. ERGO er fotball en a de viktigst tingene i livet. Iallefall Landslaget, og NORGES fremtd!!

Foren eder, godtfolk!!

Tom FOR NORGE

tomfornorge.com

Skrevet

Men dere har iallefall en bra landslagstrener, med guts i balla!! det har i ikke i fotballen!!

Tom For Norge!

tomfornorge.com

Skrevet

Det er sant! Lurer på hvem som tar over når han gir seg...

Skrevet

Ja, for kampen mot sult og fatigdom er kvinnenes mener du?

Skrevet

ikke kvinnenes alene, sier jo at vi , det sterke kjønn., støtter og deltar der.. Men er kampen for ny landslagstrener mennenes kamp alene da??

VI trenger deres hjelp også damer!!

Skrevet

Hahahahahaha! Morsom du! Nei håper for gud skyld det aldri skjer.

Skrevet

Håper ikke det jeg heller.. Det blir vel omtrent det same osm ÅGE!! Nei gi oss George Kingston til bake!!

Skrevet

Men først: Tom For Norge! tomfornorge.com

Skrevet

Og atter en gang faller jeg på kne i dyp ærbødighet og med den største takknemmelighet til Gud, for at Han skapte minst èn mann med hjerne og ikke fotball på toppen av kroppen.

Men helt særiøst: det er rett og slett skammelig, vondt, og forferdelig trist at noen kan synes at fotball er viktigere enn sult og fattigdom. Måtte enhver idiot som mener noe slikt brenne en viss plass, i det minste få oppleve å leve i bunnløs fattigdom og sult i noen tiår.

Skrevet

Hei alle.

Beklager selvfølgelg om jeg har blitt oppfattet som om fotball er viktigere enn vold, sult og fattigdom.. Mener slvfølgelig ikke det. Det jeg prøvde å få frem var at det er ange tng som er viktige i verden, og også kultur! MEn når det kommer i slike smmenhenger, så er selvfølglig menneskers grunnleggende behov, og grunnleggende rettigheter, langt viktigere enn fotball..

Men at det trengs forandring på det norskelandslaget. Det mner eg, og beklager jeg ikke..

Tom For NORGE!!

tomfornorge.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...