Gå til innhold

se hit litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er idag 10uker på vei.. var på utlralyd forrige uke på torsdagen, alt så helt perfekt ut, og ei spire på 23.1mm .. herlig og se..

men dagen etterpå føler jeg liksom at alle symptomer bare forsvant, ikke var jeg trett, sliten, ømme bryster og magen bare krympet helt vekk :s (har vært veldig oppblåst og hatt en hard mage..) jeg kan vel ikke ha hatt en ma? hadde en ma i mai i år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=) Jeg har hørt at det er vanlig at symptomene kan forsvinne når man nærmer seg 12 uker og du er jo ikke langt unna 12 uker nå. Jeg var på legekontroll da jeg var ca 19 uker. Fikk høre hjertelyden og alt var helt fint. Hadde kjent masse liv hver dag i ca to uker men etter den kontrollen kjente jeg ikke noe på to dager. Ble helt fra meg for jeg trodde at babyen var død.. Men så gikk det en liten stund og så kjente jeg liv igjen. Vet ikke hvorfor det var sånn, men kanskje man slapper litt av siden alt så bra ut på kontrollen og at hjernen tøyser med deg. Vet ikke om dette var til noe hjelp men jeg tror i alle fall at alt er helt i orden med den lille i magen din. Lykke til:)

Skrevet

hei:)

det er forskjellige stadier gjennom hele svangerskapet, man har som oftest ikke de samme symptomene man har de 3 første mnd gjennom hele svangerskapet. noen har det, og noen har det ikke. det er jo veldig individuellt, men det er hvertfall ikke uvanlig at trøtthet, ømme bryster o.l går over. jeg går i mitt 3 svangerskap nå, og ingen av dem har vært like:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...