Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg er så sinnsykt forelsket i en jeg treffer nå, vi har det kjempefint sammen, vi haster ikke og det går sakte.. Vi har holdt på i noen uker nå, og jeg merker at jeg holder på å falle for ham.. Sov hos ham i natt, og vi var våken hele natten og bare så på hverandre og kysset osv.. Det føltes bare så utrolig bra, og han er så snill, fin og vi har det helt utrolig bra sammen, men nå begynner jeg å bli redd.. Jeg er så sinnsykt redd for å bli såret, jeg sa det til ham igår kveld (virker som han leser tankene mine iblant) Da sa jeg det til ham at jeg er redd for å bli såret, så holdt han meg om og sa at jeg ikke skulle være redd for det.. Men jeg er såå redd og jeg liker ikke å være så forelsket...
birrisj05.02.09 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Den som intet våger intet vinner
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Nyt det du...det er vel verdt å ta sjansen. Er du redd så er også det ødeleggende, da vil du bare være full av heminger, og jeg mener veldig at det IKKE er rette måten å gå igjennom livet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå