Gå til innhold

Flere som har det som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag i helgen, ungene vet ikke om det en gang, mannen har ikke løftet så mye som lillefingen en gang. Feirer ikke bursdager sier han.

Han mener folk må gjøre seg fortjent til å få noe, og gir når han har lyst, uavhengig av hvilken dag det er....

Flott bursdag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakars deg! Min glemte det også, men ble i det minste veldig flau når noen ukjente kom han i forkjøpet og spurte hva han hadde funnet på... Du får gi ham julegave om han fortjener det da... dvs om han var snill hele året :-)

Skrevet

Min glemte det ikke, han syntes bare bursdager er tull.... skulle tro han var en gammel sur mann, men det er han ikke...

Skrevet

Han burde jo legge disse faktene sine tilside når det er andre det handler om, for en egoist. Han er vel ikke oppdradd innenfor jehovas vitner eller noe... eller hatt dårlige bursdager som barn? (det er da de pleier å bli sånn på film...)

Skrevet

Høres ut som han jeg er sammen med, nesten aldri fått noe som helst!

Trenger ikke være noe stort, men en blomst burde vel være et minimum!

Men når han har bursdag, da er det ikke måte på hva han ønsker seg! Idioten......

Har han noen gang lyst til å gi deg eller noen andre noe da? Og hvordan er det når det er han som har bursdag?

Skrevet

Lar du din mann bestemme at dere ikke feirer bursdag? Det hadde jeg ikke funnet meg i.. ;) Om ikke han vil feire din bursdag, så finner du på noe med barna dine! Lag i stand til bursdag sammen med dem, og inviter gode venner på kaffe og kaker f.eks. :) Ofte så er det vel sånn at vil man ha noe gjort, så må man gjøre det selv.. ;)

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Han vil ikke feire sin bursdag heller nei, ingen sin. Jeg kjøper til familien og barna sine bursdager. Jeg får ting ellers, men ikke på denne dagen, og jeg syntes han er helt latterlig... Han er ikke jehovas nei, selv om du skulle tro det...

Skrevet

Jeg er veldig glad jeg ikke har det sånn!

Gjøre seg fortjent til å få ting?

Hva må man gjøre da? Må du pule når han vil, vaske hus, klær og ta deg av unger osv? For hjemmes hos oss gjør nemlig vaskedamen slikt, kanskje med unntak av sexen:p Hehe...

Han høres ut som en skikkelig gjerrig egoist egentlig, spør du meg. (men det gjør du jo ikke så jeg burde vel holdt det for meg selv...)

Skrevet

Du trenger ikke holde det for deg selv nei, jeg er sur på han, så sleng så mye drit du vil!

Skrevet

*grrrr*

Makn til drittsekk sier jeg da:)

Fyttrakkern som eldstemann sier om alt om dagen. Fyttirakkern!

Skrevet

Unnskyld meg, men for en dust!

Har overhodet ingen krav om å bli omdrysset av gull og diamanter, men her i huset har vi da alltid en ekstra koselig dag når det er bursdag. Den av oss som har bursdag får velge middag, lager noe godt til dessert/ til kaffen og alltid en eller flere pakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...