Bøtteknott Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Det er så utrolig irriterende!!!!! Uff, jeg er så tjukk.. Buhu.. En jeg kjenner klager over det hele tiden, og hun er tynn som ei flis! Jeg har bedt henne om å ikke prate/klage om sånt med meg i nærheten, for hva skal jeg føle om meg selv som er litt rundere i kantene når "spikern" klager over at hun er feit. Men hun gir seg ikke. Hver gang jeg ser henne, kommer det en eller annen kommentar om hvordag hun ser ut. Og enda værre ble det da hun ble gravid. Helt utrolig. Prøve å "slanke seg" når hun er gravid. Men nå har hun fått beskjed om å spise mer av legen, for babyen er for liten. Tenk det! Ta et hint. Jeg skjønner at hun kanskje har problemer, men når noen ber om at de ikke skal si sånt i nærheten, så respekter det! Jeg har venninner som har hatt både spiseforsyrrelser og bulimi, så man skal passe seg veldig for hvem man snakker med. Når skal jenter lære seg å akseptere seg for den de er?! Når skal vi lære oss å bli trygge på oss selv, og slutte og syte! Ærlig talt.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hun virker litt tett i pappen denne venninna di.. slanker seg når hun er gravid og greier:) Kjempelurt...
Bøtteknott Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Tror ikke hun taklet helt det å legge på seg. Vant til helt flat mage og stort mellomrom mellom lårene. ( og i pappen.. He he..) Men hadde hun innrømmet at hun hadde et problem; greit nok. Men hun bare klager over hvor tykk hun er..! Grrr.!!!!
Eplejuice Fødeklar Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 er jo mulig denne jenta ser noe helt annet i speilet, enn hva vi andre ser. Det tyder jo på at det er noe galt når man slanker seg når man er gravid, da burde det ringe noen varsel lamper for legen hennes, å de burde finne ut om denne jenta faktisk trenger hjelp. Det at hun sier det, selvom du har sagt hun ikke skal si det, kan jo være et lite hvisk om hjelp. Hvis du skjønner hun kanskje har problemer... HVORFOR HJELPER DU HENNE IKKE ISTEDE DA??? I stede for å klage over at hun klager sånn? Nei, man kan ikke hjelpe folk som ikke vil ha hjelp, men det går ann å finne ut om de vil ha hjelp. Med venner som deg, som tenker og snakker slik om vennene sine som deg, hvem trenger egentlig fiender?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå