Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Klassefesten var bare så utrolig vellykket i går/natt:-) Kjempegøy å se igjen hele gjengen, og vi møtte nesten fulltallige! Vi danset, skravlet, spiste og drakk. Vi lo masse og danset ennå mer. Det er imponerende danseferdigheter i den klassen altså! Gutta svingte oss jentene rundt som tøydukker og vi følte oss som dancing queens hele gjengen:-) Jeg ble hentet av sambo nærmere fem i dag tidlig, da var jeg så trøtt og klar for senga mi at jeg holdt på å sovne. Sliten etter 13 timers fest!!! Snille sambo har tatt med seg lille rosa i dag så jeg kunne ha heimen i ro og fred. De store er borte i helgen og jeg har litt sånn hjemme alene følelse - deilig!! Om noen timer er det deilig middag hos foreldrene mine. Jeg rekker en dusj og så slenger jeg på meg alvekjolen min. Og etterpå blir det tidlig kveld her i huset.......................gjeeeeeeesp! Men gurimalla så KNALLGØY det var, og det skal ikke gå veeeldig lang tid til neste fest - det var alle enige om:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Så bra at du hadde det gøy!! Det er alltid moro å treffe gamle klassekamerater, se om folk er mye forandra etc etc Så da er vi to som sløver idag da ;-D Ps: Når skal vi treffes neste gang?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Når er du klar til å treffes? Jeg har jo begynt å jobbe litt igjen. Men tar gjerne en middag i byen en kveld:) For jeg MÅ på Ikea og bytte trekk til stolene.........fremdeles;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Ikea først og dinndinn etterpå? Jeg er med ;-) Kommer ned på fredag ettermiddag, 21.nov og reiser hjem torsdag morgen, 27.nov.... Anytime, dear (utenom onsdag, kurs) :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Lag en tråd da kanskje? Gjør du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå