Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 far til barnet mitt og kjæresten min føler jeg ikke bryr seg om meg lenger, vi bor ikke sammen. Føler han glemmer oss. Som i dag, spurte han om jeg fikk sms fra han. Fikk ikke den sa jeg, så leste han den opp, der det sto noe sånt som: god natt kjære etc..., men den var sendt fredag kveld og ikke i går, å ja sa han...det går litt i surr. Kan han tenke så mye på oss da når han glemmer hvilken dag han sendte det? Dette er bare ett eksempel hva tror dere, død født prosjekt å prøve å ha forhold til han?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 hmm jeg hadde nok lurt på HVEM han sendte mld til i går, ettersom han var så sikker på at han hadde sendt.. meeen nå er mannfolk kjent som surrehuer da, så fullt mulig at han har rotet med dagene.. du må nesten prate med han å finne ut hvor seriøs han er.. lykke til!!)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Tror heller det er et dødt prosjekt fra hans side.. Vis du blir sur, og tror at forholdet er dødt bare for det. Jeg sender og en masse sms, og er ikke alltid jeg husker når jeg sendte den.. Ikke alltid meldinger kommer frem heller. Tror ikke det er noe du skal bry deg om.. :s Håer det ligger mer bak enn bare en sms altså. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå