to+en til! Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Går det ann? Har selvfølgelig glemt å kjøpe stekepose....
* 5 om dagen * Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 jeg har aldri brukt stekepose, på de 25 årene jeg har laga mat. lag den som vanlig uten pose. søk på nettprat.no
Musemor med tre søte små Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Mamma har aldri brukt stekepose, og hennes blir fin os saftig. Hun legger steken på en rist inni ovnen med en langpanne med vann i under. Tar den litt ut hvert 30. min og tar en øse og helle noe av dette vannet over steken. Er det lite vann igjen i langpannen etterfyller du. Når steken er ferdig tar du det som er i langpannen (vann + kraft fra steken) og lager sjysaus av det
to+en til! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 Okey! Alltid laga med pose jeg. Men da prøver jeg uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå