Gå til innhold

Lage svinestek uten stekepose??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann? Har selvfølgelig glemt å kjøpe stekepose....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri brukt stekepose, på de 25 årene jeg har laga mat.

lag den som vanlig uten pose.

søk på nettprat.no

Skrevet

Mamma har aldri brukt stekepose, og hennes blir fin os saftig. Hun legger steken på en rist inni ovnen med en langpanne med vann i under. Tar den litt ut hvert 30. min og tar en øse og helle noe av dette vannet over steken. Er det lite vann igjen i langpannen etterfyller du. Når steken er ferdig tar du det som er i langpannen (vann + kraft fra steken) og lager sjysaus av det

Skrevet

Okey! :) Alltid laga med pose jeg.

Men da prøver jeg uten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...