snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Idag kom mensen for fullt! (etter provera kur) Så om 5 dager så starter jeg med dobbel kur! Hvordan går det med dere andre pergo jenter???
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 jeg har gått på dobbel pergo kur denne mnd her og jeg var og tok blodprøver 13 nov og jeg skulle få svar til uken, hun trodde jeg skulle få svar på mandag=)=) Føler vel egentlig ikke så veldig mye, men har litt økt utflod og såre brystvorter..... men det kan jo være de tablettene også kanskje..... vi krysser fingrene=)=)=)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 spennende da! Håper du får EL! Skal krysse fingrene jeg også!! Jeg håper virkelig jeg får EL av dobbel, fikk ikke det av enkel... Fikk du noen bivirkninger på dobbel kur??
Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 nei, egentlig ikke..... bare hetetokter egentlig=)=) Jeg tror at jeg har hatt el fordi jeg tok innvendig ul og da var egget først på 5mm og så noen dager senere var det 11mm og siste gangen var det 13mm og det må være 14mm for å kalle det eggløsning, men det blir spennende å se.... Jeg spurte om hun kunne ta hcg også så hun gjorde det=)=) Nå skal det sies at jeg ikke har gått på enkel kur så jeg vet ikke om det er no forskjell med bivirkner osv, men jeg fikk iallefall hetetokter..... Men ikke noe mer... Fikk du noe av enkel da???? Altså bivirkninger???
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg fikk ingen bivirkninger av enkel. Så var vel egentlig heldig som slapp unna ja.
Pooh Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Hvordan går det med pergo-jentene nå? Jeg har nå fått resept på pergo, men må vente på TR før jeg kan begynne. Sukk. Vet jo aldri når den dukker opp. Forrige TR var i midten av august. Satser på at den dukker opp snart. Lykke til!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2008 SÅ bra at du også har fått pergo nå da! Får håpe at du slipper å vente så lenge på mensen. Vet bare så altfor godt hvordan det er å bare gå rundt å vente! Har du fått enkel eller dobbel kur?? Jeg begynte idag på dobbel kur. Har kjent at det har murret litt der nede idag, så satser på at jeg får EL nå snart!
Pooh Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Skal begynne med enkel kur, og så trappes det vel opp hvis ikke enkel kur gir resultat. Har lyst til å komme i gang snart. Kanskje jeg for en gangs skyld kan få litt kontroll på når jeg har EL. Hvordan følges du opp? Hos legen med blodprøver? Jeg skal ta blodprøve mellom dag 21 og 23 for å se om jeg har hatt EL (når den tiden kommer). Greit å bli fulgt opp litt og se om/at jeg faktisk har EL. Håper dobbel kur gjør susen for deg! Krysser fingrene! )
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 20. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2008 Jeg skal ta blodprøve på dag 23/ 24. Spennende! Jeg håper vi snart får en spire snart begge to! Det fortjener vi, etter å ha gått nærmere 1 år og stort sett bare venta på TR... hehehehe... Krysser fingenere jeg også!
Pooh Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Ja, enig!! ) Vi får holde hverandre oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå