Gå til innhold

Tvunget til abort i 6. mnd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo virkelig helt koko der nede! Herregud! Psyko folk... ?Jeg blir rasende jeg altså!

Skrevet

Det er forferdelig, og dersom dette barnet mot formodning hadde blitt født hadde foreldrene fått en bot de ikke hadde fatt noen mulighet til å betale, samt at barnet hadde mistet all rett til helsehjelp og skolegang.

Jeg er så sinna på dem.

Skrevet

Uff.. ja det er helt grusomt!!

Men syns jo det er litt teit å sette seg i en sånn situasjon når man vet at man ikke har lov til flere enn så og så mange barn... De viste jo det fra før...

men syns det er grusomt altså! helt forferdelig..

 

Skrevet

Det er lett å si det er teit å sette seg i en slik situasjon når de viste at de ikke ville få lov på forhånd, men jeg tror ikke det er like lett å få tak prevensjon på landbygda i Kina som i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...