Gå til innhold

Syns du det er artig med boligmesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på det i går, og jeg syns det var en litt pinlig affære rett og slett. har en sånnmesse noen hensikt? Er det folk som handler alt det dyre? sofa til 70.000 og badstu på str. med en utedo i miniatyr, masasjestolerog fastmonterte monster av noen strykebrett?

Liker du boligmesse? er det noe jeg ikke har skjønt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært på en, og har overhodet ingen trang til å dra på en heller :P Syns det virker latterlig og UTROLIG kjedelig!

Skrevet

så da er du altså på min planet.... det er godt vi er der . Jeg var innom fordi en venninne skulle ha en stand, og jeg skjønte ikke hva man skulle der jeg.... HELT FJERN, og flau. :-)

Skrevet

Har vært på boligmesse 1 gang, og det var kun for å kjøpe tørkestativ til tak..

Ellers så har de jo mange fine tilbud, bedre enn du får i butikken..

Skrevet

Nei, har aldri vært på en. Da synes jeg det er mer stas og se om jeg finner noe jeg liker i butikkene selv, -billig! Uten å bli messet på enmasse snålt overpriset jeg IKKE trenger.

Ja, jeg er lett å selge til.

Skrevet

Jeg liker det, det er mange gode tips å få der og særlig om man er nyinnflyttet i bolig og trenger litt hjelp med innredning, planløsning etc.

Skrevet

Joda tilbud er greit det altså.... det er bare at jeg hadde ikke kjøpt noe i den andre verdenen heller.... når tilbudet er en sofa til 26.000 satt ned fra 40.000 så skjønner jeg at det er et godt tilbud altså... jeg bare er ikke helt der. sofa kan jo kjøpes på gjenbruket for 300, og trekkes om for 2500,- og vips. så da blir det litt rart med de"fantastiske" tilbudene :-). Men kanskje boligmesse er for de som har god råd og pusser opp hus. Jeg skulle ønske det fantes en boligmesse for oss som pusser opp hus for ingenting med tusen unger og dårlig tid :-)

Skrevet

Jeg syns messer er dumme. Vi måtte være med en svigerinne av meg en gang og jeg blir så oppgitt. Er jo bare kjøpe-kjøpe.kjøpe. Hva er gøy med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...