Gå til innhold

Hm.. bekkensmerter allerede..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner et press rett over halebeient og spesielt etter at jeg har gått en stund eller vasket huset som nå.. Kjenner det spesielt godt på venstre side.. Forrige svangerskap hadde jeg litt problemer med bekkenet, men ikke sånn at jeg nevnte det noe spesielt for legen.. Synes det har kommet veldig tidlig denne gangen.. Det er vel ikke bekkenløsning, men såkalte bekkenløsningssmerter som de fleste har..

Har en stillesittende jobb og lurer på om det er bra eller dumt for slike smerter.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.gangs,og opplevde rundt uke 8 at den ene hofta mi blei vond! Jeg hadde ikke slått meg,så tenkte at det kanskje var "noe på gang" ift bekkenløsning/låsning. Men det gikk fort over-varte bare en dag. Men de siste par dagene har disse smertene komme tilbake igjen (er 11+1); samme hofte,samme type smerte og jeg har ikke slått meg. Blir kanskje litt feil å si at det er i hofta,men det er i området-smertene sitter langt inne :P

Så tror selv at det kanskje er noe sånt på gang hos meg iallefall...

Jeg spurte om dette inne på "Bekkenløsning",og fikk et fint svar der. Kanskje spørre der også? Jeg skal snakke med legen til uka,så får jeg se hva han sier...

Skrevet

Ja, takk for svar. Visste ikke at det var et bekkenløsningsforum, men det var jo ganske opplysende. :) Er snart 8 uker på vei jeg også og nå verker det som søren i ve. bekkendel..om man kan si det sånn..hehe. Og den ene isjias nerva på ve. side slår seg litt vrang..blæh. Jeg gikk jo selvfølgelig en lang tur med snuppa i stad også, da..Det var nok ikke det smarteste,, Jaja..får vel være flink til å hvile og ta det opp med legen på tirsdag.. Kvier meg litt for å si noe til legen, for forrige gang bare ignorerte han det og sa at det var aaaalt for tidlig med sånt.. Har heldigvis byttet lege, da..men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...