dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg var på boligmesse i går. det har jeg aldri vært på før, og noe sier meg at jeg ikke skal det igjen. "Boligmesse - penisforlengere og andre dyre dingser for å høyne status" burde det stått på plakaten, men merkelig nok så gjorde det ikke det. Det var noen nydelige møbler der, og en fantastisk sofa, og senger fra himmelen og annen luksus, og vips... der var det en stand for ovner. Er ikke en ovn noe man har for at det skal være koselig OG varmt??? her solgte de noe utrolig stilige, kjempefine etanolovner, som ikke gir gasser og som nesten ikke gir varme heller. flammen var liksom ikke varmere enn et stearinlys. Da måtte jeg smile inni meg, også gadd jeg ikke å se på prisen en gang. de peisene er sikkert fro de husene som har vannbåren miljøvennlig varme i huset sitt... :-) heldige de. Jeg har ved. :-)
Mariamin Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Kjenner at jeg smiler litt av deg, Dritgrei:-) For jeg er akkurat lik:) Fjonge ovner er heller ikke for meg. Jeg blir lykkelig av å kunne gå med t-skjorte inne når målestokken nærmer seg -20 kalde ute... Dessuten er vedvarme det aller, aller beste.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Helt enig med både mariamin og dritgrei. Ved er det aller beste! Også varmer den jo mange ganger. Når man sager den ute i skogen, kapper den opp, får den inn i vedskjulet og når man bærer den inn i huset. Og selvfølgelig når man fyrer! Er jo ikke sikkert det er samme person som blir varm alle gangene da, men den varmer iallfall 6 ganger utfra ovenstående! I vårt tilfelle er det jeg som får gleden av å bli varm 3 ganger.....
indigo Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 men du plukket kanskje med deg et boblebadekar og et massasjeapparat? :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Lett tok jeg med meg en massasjestol under den ene armen, og en bærbar badstu under den andre...
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Og det er da jeg skjønner at mannen gikk 2 skritt bak mens han holdt dritgrei-veska hahaha Nå finnes det jo selv-vaskene vinduer og som jeg nå har lest, renslige ovner. Lurer på om det snart kommer selv-vaskede gulv og tomme kjøkkenbenker jeg.... Kanskje på tide å ta seg en tur på en sånn messe og snuse litt....
Maud Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Det som er litt skummelt er at jeg er helt sikker på at man ikke merker det selv når man har trådt over den latterlig-grensen. Når man har kjøpt noe man selv synes er elegant og kult og som andre himler med øynene av... Jeg synes også det er komisk med ovner som ikke gir varme, men jeg synes faktisk det er litt fint med gassovner. Det smilte jeg av for noen år siden ;-) På ameriengelsk snakker de om at ting "grows on you". Kanskje blir det sånn med etanolovner også? Jeg skulle i hvert fall ikke ha mobiltelefon og tro at jeg var så viktig at jeg måtte nås bestandig og skrive meldinger som en fjortis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå