Gå til innhold

når begynne å prøve igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde utskrapning på fredag, men blør ikke noe særlig lengre...

når kan vi begynne å prøve igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sikker jeg alså, men mener å ha lest at man bør vente til mens er kommet tilbake først...

Skrevet

De anbefaler å vente til du har fått tilbake mensen..

men vi ble for utålmodige så vi startet to uker etter, uten å ha fått tilbake mensen :)

Skrevet

Det kommer nok an på hvor langt på vei du var... Jeg hadde en SA i uke 6 og legen sa det var bare å sette igang igjen - ingenting å vente med :)

Skrevet

jeg var 8 uker på vei... så da kan vi bare begynne når blødningene har sluttet?

Skrevet

Dere kan nok det ja. Jeg fikk selv beskjed om at det var lurt å vente en mens, men siden så mange her sa det gikk an å prøve med en gang gjorde vi det.

Det klaffet ikke første pp og i ettertid er jeg glad for det. Den første mensen jeg fikk etter utskrapingen var VELDIG kraftig. Regner med at det var litt rester som skulle ut. Følte da jeg oppdaget det at det var noe i det å vente en mens. Men skjønner deg godt hvis du vil begynne å prøve nå. Man blir jo rimelig opphengt i det å skulle bli gravid igjen fortest mulig.

Jeg har lest om flere som har blitt gravide igjen med en gang og som det har gått bra i, så jeg sier ikke dette for å skremme. Jeg vet bare at hvis jeg er så uheldig at jeg må gå gjennom dette en gang til kommer jeg til å vente til etter første mens før vi prøver på nytt.

Skrevet

er 1 uke siden utskrapning, og jeg blør ingenting. eller kun blod i utfloden når jeg tørker meg av og til. jeg og sambo har hatt sex 1 gang, men hvordan kan jeg vite når jeg har el egentlig?

hehe... å om jeg blir gravid igjen snart, fra når regner jeg da ut termin..

har begynt å lure på om det lurt å prøve igjen.. redd jeg mister neste gang også..

men men.. er vel bare en sjans man må ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...