Gå til innhold

aaarrrg

Anbefalte innlegg

Skrevet

man vet man har drukket for mye kaffe når man må forhindre seg selv i å kalle diktets avsluttende allegori for en lingvistisk ejakulasjon.

jeg hater oppgaven min. haaaaaaaaater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker på hvor mangle semulemilde utsagn med liten holdbarhet din foreleser har lest før han/hun kommer til din oppgave, kan det hende at du burde beholde formuleringen.

Skrevet

det er dessverre nok av seksuelt ladete metaforer i oppgaven min til å skremme selv den mest forspiste foreleser, og de er ikke mine en gang, men disse franske filosofene som tilbragte hele puberten på gutteskole sine.

men for all del, hadde det vært foreleseren som skulle bedømt dette så hadde jeg dratt på og enda litt til, men denne gangen er det dessverre en ukjent komité og fremtiden min det gjelder og da må jeg sette litt lokk på kreativiteten føler jeg.

Skrevet

Jeg tenker med en gang på "den nye vinen."

Meget bra bilde.

Skrevet

ja nettopp, assosiasjoner til den breskebassen Ari Behn er det siste jeg trenger nå.

Skrevet

Identifiserer meg med kaffeinntaket og den intense hatfølelsen. Ta en joggetur (hah!) eller send en kopi av oppgaven din sakte og pinefullt gjennom makuleringsmaskinen mens du kobler av med en pakke julemarsipan. (Makuleringsmaskin på kontoret anbefales herved på det sterkeste...)

Skrevet

med det nicket forventet jeg et lysende colgate-smil og en beskjed om å "tenke positivt ;)" og jeg hadde allerede planlagt hvordan jeg skulle slå deg før jeg en gang hadde åpnet tråden.

men marsipanpølser kan jeg like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...