Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Uff, idag har jeg en tung dag. Lei av å være alene. Er så trist. Alle venninnene mine er sammen med fedrene til barna sine, så føler meg så utafor. BF vil prøve igjen, men jeg tror ikke jeg klarer... Det er kanskje dårlig gjort overfor lille, men jeg må tenke litt på meg selv også. Vil ikke ha et liv med en mann som er utro, lyver og er slem. Men jeg er så utrolig lei meg. Gruer meg til ikke å ha lille i julen. Skulle ønske livet var litt lettere, alt føles så vanskelig nå. Har mistet troen på menn, ikke noe lys i horisonten der heller. Skulle så inderlig ønske at jeg hadde en som var skikkelig glad i meg.
Milletrille Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Gråt noen tårer, få det ut også tar deg en rolig jogge- eller gåtur, hjelper alltid på humøret Skjønner at du er trist og lei, er lov å være det noen ganger. Men som jeg skjønner, så har du gjort det rette valget, så ikke bli svak og ta tilbake eksen. Høres ikke ut som noen hyggelig fyr. Ta tiden til hjelp, det ordner seg alltids for snille jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå