kikki..E&A Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg venter nr 2., er 5+4 i dag, termin 17 juli (menstermin).. Hadde vært moro og bli kjent med andre som er i 1 trim. fra Telemark:)
taz Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei. Jeg er 9+3 og bor i skien. Er også 2.gangs. Hvordan er formen din?
meandmylittle Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hei! Jeg er 8 uker på vei og bor i Porsgrunn:-)
Madam-mim Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hei! Førstegangs gravid her- 8+3 i dag. Bor i Porsgrunn. Hvordan er det med dere, formen? Syns jeg har mistet mye av symptomene jeg. Bare ømme brystvorter og murringer i magen igjen. Har hatt kvalme/uggenhet, tretthet, ekstrem sulthetsfølelse og oppe å tisser ca 4-6 ganger om natten i tillegg i de siste ukene, men merker ikke noe særlig av dette lenger. Håper det er vanlig at symptomene avtar såpass tidlig.
hæppisnæppi<3 Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Porsgrunn her! Er 9+5 i dag! Hurrahurra! Moro at det er flere fra området her!
kikki..E&A Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 Jøss, det var jo en del jo:) Formen min er overasskende fin! Ingen tegn til kvalme - enda, he he.. Men det kommer..
Lua på snei :o) Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Skien her,på grensa til Porsgrunn ) Er 11-snart 12 uker. Har en herlig gutt fra før,som vil være litt over 2 når babyen kommer )
susa1 Skrevet 18. november 2008 #8 Skrevet 18. november 2008 Hei hei:) Er 7+3 i dag fra Kragerø. Har to barn fra før:) Kvalm og såre bryster men det hjelper seg vel etterhvert:)
Lua på snei :o) Skrevet 18. november 2008 #9 Skrevet 18. november 2008 Så morro at vi er så mange her inne ) I dag har jeg hatt den 1.kvalm frie dagen,utrolig deilig! Håper jeg er ferdig med kvalmen for denne gang,og at energien kommer skikkelig tilbake! Hvordan går det med dere andre da? )
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 18. november 2008 #10 Skrevet 18. november 2008 hei er fra Skien 5 uker nå Mitt første barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå