Gå til innhold

Noen fra Telemark her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr 2., er 5+4 i dag, termin 17 juli (menstermin)..:) Hadde vært moro og bli kjent med andre som er i 1 trim. fra Telemark:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er 9+3 og bor i skien. Er også 2.gangs. Hvordan er formen din?

Skrevet

Hei! Jeg er 8 uker på vei og bor i Porsgrunn:-)

Skrevet

Hei! :)

Førstegangs gravid her- 8+3 i dag. Bor i Porsgrunn. Hvordan er det med dere, formen?

Syns jeg har mistet mye av symptomene jeg. Bare ømme brystvorter og murringer i magen igjen.

Har hatt kvalme/uggenhet, tretthet, ekstrem sulthetsfølelse og oppe å tisser ca 4-6 ganger om natten i tillegg i de siste ukene, men merker ikke noe særlig av dette lenger. Håper det er vanlig at symptomene avtar såpass tidlig.

Skrevet

Porsgrunn her! Er 9+5 i dag! Hurrahurra! Moro at det er flere fra området her!

Skrevet

Jøss, det var jo en del jo:) Formen min er overasskende fin! Ingen tegn til kvalme - enda, he he.. Men det kommer..

Skrevet

Skien her,på grensa til Porsgrunn :o)

Er 11-snart 12 uker. Har en herlig gutt fra før,som vil være litt over 2 når babyen kommer :o)

Skrevet

Hei hei:)

Er 7+3 i dag fra Kragerø.

Har to barn fra før:) Kvalm og såre bryster men det hjelper seg vel etterhvert:)

Skrevet

Så morro at vi er så mange her inne :o)

 

I dag har jeg hatt den 1.kvalm frie dagen,utrolig deilig!

Håper jeg er ferdig med kvalmen for denne gang,og at energien kommer skikkelig tilbake!

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

:o)

Skrevet

hei er fra Skien 5 uker nå:)

Mitt første barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...