Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg har så mye luft:-O Spesiellt på kvelden! D bobbler og styrer neddi magen på meg..d kan nesten være som en svær luftbobble enkelte ganger som ikke vil ut:-P d er fryktelig ubehagelig....skulle tro d var mange inni dær...flere som har d slik eller? Jeg er akkurat startet i min uke 11 i dag=)
taz Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Hei. Jeg er 9+3 og har akkurat dette problemet. Magen bobler og styrer. Er fryktelig vondt til tider. Matlysten er ikke til stede og jeg lurer på om jeg har spist noe som ikke jeg tålte, men trur dette er normalt. Er 2.gangs, men kan ikke huske at det var slik Bra vi kan sammenlignes Blir litt roligere da.... Lykke til
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 hei! ja jeg og synes dette er skikkelig ubehagelig....dette er andre gang for meg og...jeg har også fått sånn at jeg bare klarer å spise enkelte typer mat...så jeg vet ikke om noe av det jeg spiser gir luft da men...det er bra d ikke er bare meg så slipper jeg å være bekymra=)
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hei hei Jeg også har følt sånn denne uka. Er 10+6 i dag. Det er lissom i livmora og kjennes ut som flere bobler som sprekker etterhverandre. Ikke vondt eller noe men merkelig og rart. Hva kan dette være da? Jeg er førstegangs så er ganske uviten
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg vet ikke hva d kan være men sannsynligvis er det jo luft da.....men så er det jo mye som sjer inni dær og så....d kan være alt mulig :-Pmen trøster oss med at d skal ikke vær unormalt=)
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Da må det være i tynntarmen hos meg, for det er lissom midt i magen, der livmora er. Ikke luft i tykktarmen som er så vanlig. Vanskelig å forklare men er lissom bobler som sprekker etterhverandre. sånn popp popp popp....
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg re 2gangs og går inn i uke 10 nå. Jeg har også samme problemet som dere. Det bobbler og romler veldig i magen. Føler svært lite kommer ut.Får sikkelige knip noen ganger er ordentlig vondt:( Men,alt går jo så mye tregere i fordøyelsen,så er vel normalt:( Håpe det retter seg litt utover.
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Jeg popper jeg også.. Popp - popp - popp :-) Og romler og har litt "tarmvondt til tiderl..."
Gjest Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 hehehhe....alle popper og rommler hær=) ja men da er vi flere ivertfall=)
mortilgutt Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Eg bare føyer meg på lista....harlese ein plass at det KAN vere fosteret som beveger seg, men at det og kan skuldast at fordøyelsen går tregare no enn før..... Normalt, i all fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå