Trønderpia Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Er klyster å anbefale, og er det ubehagelig og få dette?
flypapir Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg vil absolutt anbefale det... Greit å få tømt seg skikkelig før man skal trykke ut en baby! Kan ikke huske at jeg synes det var ubehagelig...
AO3 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det vil jeg anbefale! Jeg fikk ikke det, og det angret jeg på... Særlig siden to dagers sengeleie før fødselen hadde endt i forstoppelse.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg hadde det med datteren min, og skal IKKE ha dette igjen. Måtte ligge på siden og det var drit ille å få rier da!!Så ja, jeg syns det var ubehagelig!! Hadde ikke noe effekt for meg, for jeg viste jeg hadde vært på do rett før riene begynte! Kom igjen ting hos meg, men tror ikke jeg hadde brydd meg heller!!! Et tips på veien, husk å ha en plast pose med, hehe i tilfelle du må spy. Jeg spøy nemlig over hele sykehus gulvet på vei inn... men er jo positivt å spy da... indikerer at ungen presser nedover, og da må det andre presses opp:) Så denne gangen vet jeg at når jeg begynner å spy er det bare å komme seg på føden, for etter da skjer det fort, slik var det med meg!
matekoss Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg fikk ikke tilbud om klyster under min første fødsel, og har hatt angst for å ikke få det denne gangen. Har selv skaffet meg det nå, så jeg kan ta det hjemme i god tid før jeg drar. Om jeg rekker det da.¨ Greit å få tømt seg, lukta ikke akkurat deilig da alt kom ut sist for å si det sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå