Gå til innhold

Mens man venter på mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt gal. Sitter her og venter og venter og venter. Har kjent på pre-mens symptomer i fire dager nå. Ingen mens. Jeg er ikke gravid. Det VET jeg.

Hvordan slutte å tenke på det?? Føler at jeg fokuserer så mye på det som ikke skjer nede i trusa, at mensen uteblir bare på trass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg slår det aldri feil: litt sex så er den på plass innen et døgn :-p

Skrevet

Har tenkt på det. Men hva hvis den kommer midt i akten? Det har skjedd før og det var ikke akkurat sexy...

Skrevet

Men så kommer den i det minste da ;-)

Allièr deg med håndduk og dusj.

Har en venninne som kan "pule bort mensen" også. DET hadde vært kjekt det. :-D

Skrevet

jeg er interessert i å vite teknikken hennes, LUNAJAFS. uten for mange detaljer selvfølgelig..

Skrevet

Nå har jeg spurt kjæresten min og det var et klart NEI. Han er redd for å kjøre brannbil, han... Dust. Men nå klikker det snart for meg. Er bare dag 29, så ikke stor krise. Men disse symptomene er ikke til å ta feil av!!

Hehehe. Hørtes utrolig praktisk ut! Jeg har ikke så mye imot mensen, jeg. Det er når jeg må vente på den, at den plager meg :/

Skrevet

Har ikke inngående detaljer altså, men når hun blir horny så bare poff! ...borte vekk! Om det er tidlig i mensen kommer den igjen etter en dag, om det er seint så er hun ferdig. Må være sykt praktisk.

Kjiping han kjæresten din da bolledeig, brannbiler er jo fine biler jo! ...du får dra han med deg i dusjen, DET må han vel tørre??

Gjest Sauen - uke 13
Skrevet

Dusj eller donge, så slipper han direktekjøring=)

Men jeg hater å vente på den også, fordi den da som regel kommer på et ubeleilig tidspunkt (f.eks på jobb, hvor vi har hvite (!!!) uniformsbukser. KJempepraktisk i et kvinnedominert yrke...)

Skrevet

Joda, han hadde sikkert gjort det. Men tror jeg ser det an litt! hehe.

Fy faen, så deilig det må være å være gutt iblant! Pardon my french.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...