Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Var hos tannlegen på fredag og begynte med rotfylling. Han la nedi sånn som skulle ta livet av tanna. Men for å si det sånn, denne tanna lever i beste velgående! Den er så vond så jeg dauer snart! Klarer ikke å spise, for bare jeg så vidt kommer borti, så hyler jeg ut i smerte! Fikk jo beskjed om at det kunne være litt ømt til å begynne med og at jeg nok burde ha ibux og paracet i nærheten, men det her er jo rett og slett jævlig! Har rotfyllt en gang før, men kan ikke huske at det gjorde så inni ræva vondt! (Sorry språket, men jeg sitter her med en dundrende underkjeve...) Noen som vet om det går seg ti? Er det normalt? Sist rotfyllte jeg en av de store jekslene helt bak, men nå er det en av de små jekslene ganske langt fram.
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg brukte ett år på rotfylle 1 tann. Den forbanna tanna nekta å dø. Det gjorde sykt vondt de første gangene, men det gikk gradvis over.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Okei. Får prøve og smøre meg med tålmodighet da... Men begynner å bli temmelig sulten..! Får dra på bensinstasjonen å kjøpe noen suppeposer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå