Bråksilla og lille pille Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg må bare si det til noen jeg,så legger ut et innlegg her... Jeg føler meg gravid... Jeg har alle symtomene som jeg fikk i sist jeg var gravid.. Tett nese,kviser,rar smerter i livmor området.. Pluss at jeg har vært litt sånn over hormonell de siste dagene... Holdt på å drepe gubben p.g.a en bitte liten ting som at han ikke hadde satt fram rett pålegg til meg til forkosten her for noen dager siden... Men tørr ikke snakke med noen om det fordi jeg er så redd får å bli skuffa... Har IKM til torsdag,og testen ligger klar å venter på meg... Så nå må dere krysse fingre å tær får meg jenter...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Ønsker deg lykke, lykke til =) Har også IKM på torsdag og er selv overbevist om at jeg er gravid, test i dag var negativ, men tror bare jeg testet litt for tidlig. Har også masse symptomer (kvalme, hormonendringer, vonde hovne pupper, "noe" i magen, så innmari trøtt osv) og har hatt det i litt over 1 uke nå... Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til =) Klem fra
Gjest Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg har også IKM på torsdag... Har allerede tatt to tester, men begge har vært negative Men det er jo tidlig da, vet jo det... Jeg har hatt murringer i magen siden EL, og hadde en liten blødning 5 dager etter EL. Kanskje festeblødning?? Håpehåpe... Er også ekstra trøtt, og litt øm i brystene... Men kanskje det bare er innbildning?? Spennende dette her, vi får holde hverandre oppdatert! fra
Suprise! Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Har ikm dagen etter deg. Har drømt at jeg får positiv test og jeg måtte ta meg selv i nakken her om dage da jeg tok meg i å tenke; Hva har jeg gjort!? Enda en fødsel klarer jeg ikke!? ;p
*mitt største ønske* Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 hiver meg på her jeg.... har gått på dobbel pergokur denne mnd og har ikm tirsdag eller onsdag.... Har hatt mye stikkninger i eggstokkene på begge sider, murringer i magen, og nesten litt sånn støl i nederste del av magen, og ømme brystvorter.... Og stakkars samboer den siste uka, har gått fra å være superblid til å bli et monster å spytte ut alt det stygge jeg kan til å bli en sippeunge etterpå, hvor alt er bare trist og leit...hehe, håper det er et symptom på graviditet da og ikke bivirkning av pergo... Men skal være flink og ikke teste før på torsdag, hvis jeg klarer da=) MASSE LYKKE TIL JENTER=) Hadde vært verdens beste julegave<3
EnJente_m_2Jenter Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Hei alle dere, først og fremst, så tror jeg ikke at jeg er gravid men jeg har også mange stikkninger i sidene nede, vært støl helt nederst i magen og rar mage. Alikevel tror jeg ikke jeg er gravid, og det er pga den hersens tappen. Er det ingen iiiingen av dere som sjekker den ?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 jeg har foreløpig ingen sympt, bortsett fra humørsvingninger uten like!! har vært litt rar i magen, litt stikkinger og iling på en måte. jeg har sjekket tappen, men kjenner egentlig ikke noe annerledes ut, synes den kjennes lik ut hver gang + at den fører til at jeg bekymrer meg mer og blir mer negativ. men håper for det, men regner med jeg blir skuffet denne pp:(
Bråksilla og lille pille Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Tror jeg blir skuffet jeg også... Men jeg håper veldig da.. I helga har jeg spist alt jeg klarte å komme over tror jeg.. Har hatt lyst på alt..Også syns jeg at de stramme buksene mine strammer veldig på magen,gjør vondt liksom.. Men er sikker bare noe jeg innbilder med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå