Rotte-mamma Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Dette var litt merkelig...Sluttet på p-pillen på søndag for å få mensen, da ville jeg få den på mandag el tirsdag slik som alltid. På torsdag hadde jeg enda ikke fått den, tok derfor en CB digital test og den sto klart ikke gravid. Mensen kom timer etterpå men veldig lite, tenkte ikke noe videre over det siden det var første dagen. Dagen etter var "mensen" vekke??? Kun mens smerter igjen og de er der enda.Va skjedde? Rotte-mamma
LineBA Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Ta en test til, og ev en telefon til legen din! Har alltid fått høre at en skal ta to tester om en er usikker. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå