Gå til innhold

Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Dette var litt merkelig...Sluttet på p-pillen på søndag for å få mensen, da ville jeg få den på mandag el tirsdag slik som alltid. På torsdag hadde jeg enda ikke fått den, tok derfor en CB digital test og den sto klart ikke gravid. Mensen kom timer etterpå men veldig lite, tenkte ikke noe videre over det siden det var første dagen. Dagen etter var "mensen" vekke??? Kun mens smerter igjen og de er der enda.Va skjedde?

Rotte-mamma

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test til, og ev en telefon til legen din! Har alltid fått høre at en skal ta to tester om en er usikker.

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...