Babyønske �� Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Når jeg kjøpte sa dama på helskost at jeg skulle begynne 3 uker før fødsel. Men jeg ser det er forskjellige anbefalinger rundt omkring. Noen sier bla fra uke 35. Lurer på om jeg kanskje skal begynne fra uke 36. På min type(Solaray) skal man vel ta 4-6 om dagen, om jeg kommer til å ta 6 stk vet jeg ikke, men hvertfall 4. Fikk også beskjed om at det var viktig å fortsette i noen uker etter fødselen også
Bella Swan Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg leste en plass at man kunne ta dem fra uke28, kanskje litt tildligt å begynne det da??
flypapir Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg kjøpte solaray sine her om dagen og fikk beskjed om at jeg kunne ta dem hele 3. trimester... Jeg har derfor begynt med dem. Er i uke 32 nå. Men har lest her inne at det er store variasjoner i hva folk får beskjed om...
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg begynte rundt uke 27, da hadde jeg akkurat 3 mnd igjen til termin. Det gjorde jeg og med min første. Leste på en helsekostside at en kunne begynne da. Gikk nå 5 dager over termin, så tror ikke de setter igang noe fødsel før det er klart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå