neekap Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 .. dere som har vært på tur utenlands med baby. Hva angret dere på at dere ikke tok med og/eller hva var dere veldig glade for at dere tok med? Skal til Gran Canaria med en baby på 6.5 mnd, trenger pakketips :-)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Dyne myggnetting teppe paracet saltvannampuller mesoft kompresser Bleier våtservietter Badebleier Tåteflasker ved behov Eventuelt mme
mamman til to gutter Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg er glad vi investerte i en god trille med forholdsvis store hjul så det gikk an å flytte den på stranda og med rygg som kunne legges helt ned (peg perego pliko p3, dyr, men god investering og man kan selge den når man er ferdig med vognperioden). Jeg er også glad for at vi ikke gadd å ta med bleier for hele perioden (vi var borte i 3uker). Ikke noe problem å få tak i bleier i utlandet heller og selvom det er litt dyrere, så er det ikke akkurat en pakke bleier eller to som gjør at det blir dyrt med ferie. Vi hadde med badebukse i stedet for badebleier og syns det fungerte bra. Hvis du tar med badebleier, så vet jeg om mange som tørker dem og bruker dem flere ganger (selvfølelig bare hvis det ikke har kommet noe i dem annet enn vann). Hvis dere skal være lenge, så husk at dere ikke trenger å ha med nok skift til hver dag for det er helt sikkert mulighet for å vaske klær der. Kommer ikke på noe jeg angret på at vi ikke tok med, men det tyder vel på at vi pakket med alt for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå