CiljaS Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 og får komme inn her igjen snart håper jeg. Mistet i går og er ganske lei meg. Var bare 4-5 uker på vei, men hadde liksom vent til meg tanken på å være gravid. Kvalmen hadde kommet, puppene sprengte, kjente det så godt. Savner den følelsen av å være gravid som nå er helt borte. Men om 2 uker håper jeg vi har EL igjen og da er det hanky panky hver dag! Lykke til alle sammen!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Uff da.. Jeg får ønske deg bedre lykke til neste gang!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Det var trist å høre! Ønsker deg lykke til videre med prøvingen! Det går sikkert bedre neste gang. En venninne av meg mistet i uke 6 og er nå høygravid. Hun ble gravid en mnd etter at hun mistet. Så det går sikkert bedre for deg også neste gang!
CiljaS Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 Takk begge 2. Vi har ikke tenkt å vente på en mensen, bare ha masse sex nå jeg har sluttet å blø. forhåpentligvis sitter den fort. Jeg er HI, byttet nick bare. Håper å komme fort inn igjen.
Sofapute Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Så trist!! Krysser fingrene for at du blir gravid igjen fort! Har en venninne som også har mistet en gang, men nå er hu 19 uker på vei og alt går bra :-) Kan jeg spørre om noe? Jeg er som alle andre litt bekymra for å miste, men tror og håper at alt skal gå bra. Men kjente du at du mistet? Hører jo om de som ikke vet at fosteret har vert dødt i flere uker... litt skummelt
CiljaS Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 Takk takk AnnetteNi. Ja, skjønte fort at jeg kom til å miste da jeg begynte å blø. Blør enda. Som en veldig kraftig menstruasjonsblødning. Begynte som en småblødning og veldige mensmurringer. Blødningen økte fort på i løpet av dagen og da skjønte jeg at jeg aborterte. Var heldigvis ikke kommet så langt i svangerskapet men er veldig trist uansett. Er vel oftere en mister slik jeg mistet enn en MA, hvor fosteret dør men ikke kommer ut slik som i mitt tilfelle, en SA. Du må ikke bekymre deg, da blir en bare stresset. Går jo bra i de aller fleste tilfellene! Jeg har et barn fra før så jeg vet jeg kan få barn, av og til så skjer bare dette uten at en vet hvorfor. Lykke til med graviditeten og kos deg! (Tidligere Sommerbaby i magen)
Sofapute Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Takk for svar! Hjelper alltid med noen kloke ord vet du ;-) Har også en fra før og det gikk kjempebra, så jeg bør ikke uro meg. Dette skal gå så bra atte! ;-) Krysser fingre og tær for at du snart er gravid igjen :-) Husk å ikke stresse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå