Gå til innhold

Hvilket speilreflekskamera har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å kjøpe meg digitalt speilreflekskamera, men er veldig usikker på hvilket jeg bør/skal kjøpe:-/

Jeg har hatt speilrefleks før, men ikke digitalt...Da hadde jeg Canon sitt, men er ikke så sikker på om jeg vil ha det igjen. Har sett litt på Nikon D40, men er veldig usikker siden det har kommet så mange nye modeller...

Jeg har behov for et kamera som er bra til å ta bilder av barna, har et kompaktkamera som aldri er klart før barna er borte vekk....

Hadde du kjøpt Nikon D40 nå? eller hvilket kamera har du som du vil anbefale? vil ikke ha noe dyrt kamera, mellom 4-5000 er ok,men er også greit med et billigere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Nikon D40.. Veldig fornøyd..

Kommer vel helt ann på hva du skal bruke det til.. Jeg tar bare dagligdagse bilder, så det fungerer helt fint til det..

Skrevet

Jeg falt for Canon EOS1000 D og kjøpte det for noen uker siden, jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

Vi har Nikon D60 og er kjempefornøyde med det! Om jeg ikke husker helt feil så er det kampanje nå på det hvor du får med ekstra blitz :) Vi fikk det og har brukt den mye... og så fikk vi med ett fotokurs som innviet oss i de forskjellige finnessene... de helt grunnleggende :) Har hatt stort utbytte av det, så det anbefales :)))

Skrevet

Vi har hatt D40 og har nå D40x. Til å ta bilder av barne i div. settinger er D40 mer enn bra nok.

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Tror nok kanskje det blir Nikon D40, har nikon kompaktkamera og er veldig fornøyd med det(unntatt når barna skal fotograferes)

Vil gjerne ha flere svar!!!

Skrevet

Har Nikon D90 - og liker det godt så langt(ikke hatt det så lenge ennå).

Gubben anbefaler D60(han jobber i fotobutikk)...men han var litt busy nå, så fikk ikke noen lenger utgreiing om hvorfor =P

Skrevet

Jeg har et Canon 450D, og er mega fornøyd med det. Ønsker meg en større linse da.

Skrevet

Til dere som har Nikon D60:

hvorfor kjøpe D60 istedfor D40? jeg har sett litt på D60 og det frister mer...

men lurer også litt på linsen som følger med, kan noen forklare meg litt? har sett inne på www.komplett.no, der de har to forskjellige linser:-S

Skrevet

dytter litt...

Skrevet

Nikon D60 med 18-55 AF-S

Nikon D60 med 18-55 AF-S VR

Forskjellen her er "VR" som er Nikon sin bildestabilisering.

Det betyr at selv om du er litt ustø på håden når du tar bildet, så kan linsen stabilisere dette.

(Selvsagt ikke med altfor store bevegelser)

Hadde helt klart betalt de 200kr ekstra for å få det.

Skrevet

nikon D90 og er veldig fornøyd, liker videofunksjonen også

Skrevet

tusen takk for svar :-) tror nok jeg går for d60...

Skrevet

d60 er et godt kamera ;)

jeg selv som fotograf, klamrer meg til Canon :)

Lykke til med kjøpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...