Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så irritert på alle som må fortelle på første trimester og skravlesiden at de har mistet/sa/ma osv. Skjønner at de har et behov for å få trøst og fortelle det til andre, men vi som sitter og er redde for akkurat det samme blir jo ikke akkurat roligere av dette!!!! Det er tross alt egne sider for å fortelle dette......ARRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!

Slutt med det!!!!

Sorry...angsthormonene måtte bare få utløp ett sted!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig.

Jeg må snart slutte å være her inne, det er så utrolig mye negativt som blir tatt opp her! Noe er helt greit, jeg har selv fått et par tips om hva som er normalt.

Men det hjelper ikke å lese om alle det går galt med, når man er litt engstelig selv.

Det er egne sider for sånt.

Og man kan ikke unngå å lese heller, for det står i overskriften..

Skrevet

Ja, helt enig med du altså!!!

Skrevet

Kanskje dere får holde dere unna første trimester, skravlesiden, kranglesiden og termin klubbene, er vel der slik hyppiest blir tatt opp,

til dere er 12 uker.

Eller dere får tenke, nå som en til som har mistet, større sjangs prosent hvis at det går bra med meg.

Blir som å bli irritert for at det kommer folk fra første tri andre tri forumet å spør om noe, eller prøverne på første tri..... det er bare bortkasta energi.

Skrevet

En liten trøst er at når dere kommer til 3 trimester,så er det bare hyggelige mennesker og innlegg omtrent.

Lykke til,gled dere til dere kan samles der!!

Mvh Fra en med 1 dag igjen =)

Skrevet

så enig så enig! Må snart slutte å være her jeg også. jeg er redd for å miste fra før, og hjelper ikke å være her å lese alt det negative!

Skrevet

husker jeg også ble litt paranoid av det da jeg var på 1 tri. er en virkelig stor stor befrielse inne på 3 tri. folk er liksom så forståelsesfulle og avslappa der :)

det er nok pga hormonene skal du se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...