Gå til innhold

Tromsöträff


FridaåNora

Anbefalte innlegg

Hallå alla,

har inte mycket tid att sitta på nätet , nej... men idag så :-) Jag funderar bara på om vi ska mötas den här veckan... har fått med mig att det var träff hos Kari Anne i onsdags men kunde inte då... hur blir det denna vecka... ngn som vet?

Tjipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frida! Vet ikke om det er planlagt noe hjemmetreff til uka, forruten at vi er noen som skal på julelunsj på fredag. Er visst bestilt bord på Scandic hotell. Du kan sikkert bli med?!? Dessuten skal jeg ha et lite kosmetikk/sminke-party hos meg på torsdagskvelden kl 20.00. Du er hjertelig velkommen :-) (produkter fra Mary Kay)

 

Forøvrig har vi byttet "skravleforum". Vi er nå inne på en side som heter http://www.freeforum101.com/junli. Detter er et lukket forum, men dersom du registerer deg vil du bli godkjent som bruker av dette forumet. Mye hyggelig skravling der inne mellom oss tromsø-jenter! Vi fant ut at vi ville flytte skravlinga vår inne på et lukket forum. :-)

 

Hilsen Janne, mammaen til Aurora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida!

Du og din/e kjære (partner og barn) er hjertelig velkommen til julelunsj, mørketidsdag og bursdagen min fredag, den 21.11., kl. 13.00 på Scandic. Koster 275,- hvis jeg ikke tar helt feil. Send meg en pm med nr. ditt hvis du lurer på noe, så snakkes vi. Fint om du si fra til meg om du kommer.

 

Ellers syns jeg det var vanskelig å komme inn i det andre forumet, så jeg kommer videre til å benytte meg av det her, enn så lenge. Litt lite nettilgang gjør det jo uansett vanskelig å følge med på "skravlefronten". Men fint hvis jeg får beskjed om dere planlegger noe "sprell".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, låter trevligt med jullunch på fredag jag och Nora kommer gärna (Björn måste jobba :-(). Tack för invitasjonen

 

Frida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej janne,

låter mycket trevligt med kosmetikkparty men jag måste tyvärr jobba på torsdagkväll... synd... för jag kan nog behöva lite nytt smink att täcka över ringarna under ögonen... och min blekrosa vinterhud med ;-)

 

Ska pröva och ta mig in på nya skravleforumet :-)

 

Hälsn

Frida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...