mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 er så i tvil om jeg skal ha brun eller sort pose til min sorte teutonia spirit.. Tenker det blir litt kjedelig med alt sort... men er jo safere med sort da. Er brun og sort fint sammen?
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 personlig er jeg ikke kjempe glad i brun og sort sammen. noen ganger går det , andre ganger ikke:) jeg ville heller tatt beige, eller sort... velger du sort kan du jo heller ta et pledd over posen i blått/hvitt/rosa/rødt eller hva du, vil:) vi hadde sort pose i sort simo i starten, gikk helt fint og hadde stortsett et pledd over. når har vi rosa sportsvogn da, men når babyen kommer blir dte sort vogn igjen... om den da arver storesøsters sorte pose eller om vi kjøper ny er ikke bestemt enda. blir det ny, så blir dte nok beige- tror jeg;) skal ikke være så lett dette her:)
♥♥♥ Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 dette er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg syns ikke det er spesielt pent med svart og brunt sammen. jeg har ikke sett posen du snakker om da. jeg ville nok gått for beige eller grått dersom mulig, hvis ikke du vil ha alt svart...
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Jeg syns at brunt og svart passer sammen Gå for det DU liker best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå