Gå til innhold

Kynnere....... eller ikke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det normalt å få kynnere.. i uke??

og hvordan kjennes de ut?

 

jeg kan ofte få ganske kraftige smerter i siden.. helt nederst i magen.. men har aldri tenkt at dette kan være kynnere siden jeg er bare 16 uker på veg..

men nå ble jeg litt nyskjerrig.. :)'

 

de kommer i tak.. og kan være ganske vonde egentli.. jeg har slått meg egentli til ro med at ting strekker seg jeg.. men kaaan d være kynnere??

 

 

takk for allle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent disse kynnerene fra ca uke 8. Jeg opplever de som ubehagelige, men ikke vonde, og de kommer når jeg stresser eller prøver å forte meg. Det som skjer at er at livmoren trekker seg sammen og blir hard å ta på. Tok det opp med fastlegen min, og det var ingenting å bekymre seg over. Men skulle prøve å roe litt ned..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...