LilleBebinMammanSin Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 når er det normalt å få kynnere.. i uke?? og hvordan kjennes de ut? jeg kan ofte få ganske kraftige smerter i siden.. helt nederst i magen.. men har aldri tenkt at dette kan være kynnere siden jeg er bare 16 uker på veg.. men nå ble jeg litt nyskjerrig.. :)' de kommer i tak.. og kan være ganske vonde egentli.. jeg har slått meg egentli til ro med at ting strekker seg jeg.. men kaaan d være kynnere?? takk for allle svar:)
Månestråle75 Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg har kjent disse kynnerene fra ca uke 8. Jeg opplever de som ubehagelige, men ikke vonde, og de kommer når jeg stresser eller prøver å forte meg. Det som skjer at er at livmoren trekker seg sammen og blir hard å ta på. Tok det opp med fastlegen min, og det var ingenting å bekymre seg over. Men skulle prøve å roe litt ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå