Rotte-mamma Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Dette var litt merkelig...Sluttet på p-pillen på søndag for å få mensen, da ville jeg få den på mandag el tirsdag slik som alltid. På torsdag hadde jeg enda ikke fått den, tok derfor en CB digital test og den sto klart ikke gravid. Mensen kom timer etterpå men veldig lite, tenkte ikke noe videre over det siden det var første dagen. Dagen etter var "mensen" vekke??? Kun mens smerter igjen og de er der enda.Va skjedde?
Rotte-mamma Skrevet 16. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2008 Dytter opp jeg:-) Er litt desperat etter svar på denne. Glemte en p-pille for noen uker siden, kan ikke tenke meg at jeg kan være gravid nå alt?
*SmurfeMamma* Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 du kan jo selvfølgelig være gravid da:) når skulle du egentlig hatt mensen da? jeg ville tatt en test til jeg var jeg deg, for kun en glemt pille kan jo være nok til å bli gravid... læreren jeg hadde på barneskolen ble gravid mens hun gikk på ppiller...
Lectrix Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Enten kan du være gravid, eller så er ikke systemet helt på plass ennå. Ville nok testet igjen, og holdt meg unna alkohol en liten stund for å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå