mortilgutt Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Då eg skulle leggja meg i går hadde eg blødning. Eg er 10+5 i dag. Skal til legevakta, men dette kjenner eg er verkeleg skummelt. Håper det beste, men frykter det verste..... Hadde litt mensliknande smerter i natt, men dei gjekk nokså raskt over. Det er ikkje noko godt teikn, er det vel? Uff, dette er ikkje kjekt.... (((
Knask! Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Uff, jeg føler med deg! Har ikke noen erfaring med dette selv, så jeg ville bare ønske deg masse lykke til, -og så må du huske at for de aller fleste går det bra! Mange som har blødninger i løpet av svangerskapet uten at det går galt! Hold motet oppe, lykketil på legevakten!
mortilgutt Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Er det normalt å vera kvalm og ha vonde bryst same dag som ein aborterer? Trudde kroppen trong tid før han registrerte at fosteret er dødt. Er det feil??? Legen sa at det er normalt med blødning i 1.trim, så eg håper.... skal til fastlegen min i morgon og onsdag og ta hcg og sjå om det er forskj.
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Jeg har blødd to ganger så langt i svangerskapet...er i dag 11+1... På de kontrollene jeg har vært på (inkl. UL) så har alt sett bra ut. Er mange grunner til at man blør,og det trenger ikke å være en abort-noe galt. Hos meg er morkaka grunnen,den ligger for langt nede. Har fått beskjed om at jeg nok mest sannsynlig kommer til å blø mere...
mortilgutt Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Så kan eg kanskje slappa litt av, for kvalmen har sett inn for fullt igjen i dag......
mortilgutt Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Har vore hos legen i dag. Han tok ultralyd for å høyra hjertelyd. Det var fullt liv der inne....156 slag i min. HERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då kan eg slappa av igjen og "nyta" kvalmen, trøttheten og dei ømme brystene mine. Så vil eg ikkje verta SÅ redd om eg skulle få ein blødning til, tilsvarande denne.
Anita*født* Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Hvordan får man en tidlig UL? Jeg små blør litt og blir litt psykisk påvirket av dette.... Ønsker se om alt er ok bare...Noen råd`?
mortilgutt Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 Du kan ringa til privat gynekolog. Du må nok betala for det, men det er vel verd. I all fall når det er slik du har det! Lukke til. Ønsker alt godt for deg og babyen din!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå