Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 HVA i alle dager skal jeg finne på med guttungen min idag?? Det er ikke så lenge siden vi var på gigagøy og teknisk museum, så det er liksom utgått. Samme med tur i skogen - selvfølgelig er ingen dag i skogen lik og det er sikkert kjempekoselig å gjøre det idag igjen.. Men.. Jeg vil gjøre noe NYTT! Badeland utgår også, jeg føler meg seriøst ikke "fresh" nok til å bade. Har ikkenoe badetøy heller, hehe:p Jeg er litt sær når det gjelder å vise frem meg selv.. Huff... Har jo bare en shorts og en topp, og toppen krøller seg oppover så de dumme strekkmerkene kommer til syne. *komplekser* Jaja, nok om det! Er det noen som har noen tips? Jeg blir alene med Daniel idag - da samboeren er utslitt. Så han skal få hele søndagen alene og være "ungkar" for en dag ;o) Hvis noen er i samme situasjon og vil treffes er jeg med på det, men helst med barn som er like stor som Daniel så han kan trives også. I en park eller noe. )
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Kino? Besøke noen venner av han? Sjekke om noen aktiviterer er åpne i dag? Sånn gymsal og sånn.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hva med Hoppeloppeland? Det ligger vel ved Skedsmo en plass om jeg ikke husker feil! Ikke langt fra Kløfta det!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2008 Kino og tv er ikke han, altfor vilter av seg. ;o) Han klarer ikke å sitte i ro for å se på barnetv engang liksom.. Og jeg er "nyinnflyttet", kjenner ikke akkurat SÅ mange og vennene hans i bhg har jeg ikke engang nummeret til... Hoppeloppeland er omtrent det samme som Gigagøy.. Det ligger vel i Lillestrøm . jeg skulle dit i sommer, hehe.. Men jeg kjørte meg bare bort, og satte fart mot Ekeberg gård. Hvor jeg også kjørte meg bort. *juhu' ;o) Hmm, har sjekket aktivioslo.no nå.. Får se om jeg finner på noe smart å gjøre... hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Kan forklare deg hvor du skal kjøre!! Fra Kløfta så kjører du mot Oslo, ta av på Olavsgård og kjør mot Lillestrøm! Hold deg på den veien, du kjører forbi Åråsen Stadion, tar neste veien til venstre (Leiraveien) Kjør den et stykke bortover så ser du det på høyre side!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå