Gå til innhold

Trenger tips jeg... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA i alle dager skal jeg finne på med guttungen min idag?? :P

Det er ikke så lenge siden vi var på gigagøy og teknisk museum, så det er liksom utgått.

Samme med tur i skogen - selvfølgelig er ingen dag i skogen lik og det er sikkert kjempekoselig å gjøre det idag igjen.. Men.. Jeg vil gjøre noe NYTT! :D

Badeland utgår også, jeg føler meg seriøst ikke "fresh" nok til å bade.

Har ikkenoe badetøy heller, hehe:p

Jeg er litt sær når det gjelder å vise frem meg selv.. Huff... Har jo bare en shorts og en topp, og toppen krøller seg oppover så de dumme strekkmerkene kommer til syne.

*komplekser*

Jaja, nok om det! :D

Er det noen som har noen tips?

Jeg blir alene med Daniel idag - da samboeren er utslitt. Så han skal få hele søndagen alene og være "ungkar" for en dag ;o)

Hvis noen er i samme situasjon og vil treffes er jeg med på det, men helst med barn som er like stor som Daniel så han kan trives også. I en park eller noe. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino?

Besøke noen venner av han?

Sjekke om noen aktiviterer er åpne i dag? Sånn gymsal og sånn.

Skrevet

Hva med Hoppeloppeland? :)

Det ligger vel ved Skedsmo en plass om jeg ikke husker feil! :) Ikke langt fra Kløfta det! ;)

Skrevet

Kino og tv er ikke han, altfor vilter av seg.

;o)

Han klarer ikke å sitte i ro for å se på barnetv engang liksom.. :D

Og jeg er "nyinnflyttet", kjenner ikke akkurat SÅ mange og vennene hans i bhg har jeg ikke engang nummeret til... :)

Hoppeloppeland er omtrent det samme som Gigagøy.. :P

Det ligger vel i Lillestrøm . jeg skulle dit i sommer, hehe.. Men jeg kjørte meg bare bort, og satte fart mot Ekeberg gård. Hvor jeg også kjørte meg bort. *juhu' ;o)

Hmm, har sjekket aktivioslo.no nå.. Får se om jeg finner på noe smart å gjøre... :P

hehe :)

Skrevet

Kan forklare deg hvor du skal kjøre!! :)

Fra Kløfta så kjører du mot Oslo, ta av på Olavsgård og kjør mot Lillestrøm! :) Hold deg på den veien, du kjører forbi Åråsen Stadion, tar neste veien til venstre (Leiraveien) Kjør den et stykke bortover så ser du det på høyre side! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...