Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å spise kebab hvis det er fra en plass som er skikkelig godkjent av sånn derre hygiene folk?:-Phusker ikke hva d kalles:-Pet er jo varmebehandlet så d kan ikke være så farlig ...jeg har uansett spist en svær kebab fordi jeg bare MÅTTE:-O men nå angrer jeg fordi jeg tenkte på at d kanskje kan være nej-mat:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg vet (liker IKKE kebab :P),men hvis maten er varmebehandlet,så er det vel greit å spise det?

Skrevet

dytter den jeg :o)

Skrevet

Vil tro så lenge den er varmebehandlet så skal det ikke være farlig. Det er jo ikke snakk om rått kjøtt her. Men skal ikke si 100% altså.

Skrevet

jeg ville personlig holdt meg laaaangt vekke fra kebab. Både fordi det ofte er kjøtt som smugles inn og oppbevares i ikke alltid like kjølige rom, og som man ikke vet hvor kommer fra.

Og ikke minst så varmebehandles kjøttet, ja, men kebab kjøttet står og snurrer og snurrer i halvlunken varme i mange timer etterpå...er det ikke ordentlig varmt så gror bakteriene godt....

Skrevet

jeg har nettopp kjørt i meg en svææær kyllingkebab, jeg.. hakke tenkt tanken på at det kunne være skadelig i det heletatt!! :s

jaja, fint jeg nettopp spydde den ut igjen da...hehe

Skrevet

jeg snakka med en lege jeg og han sa at d skulle ikke være noe problem å spise kebab så lenge det var et sted som har smilefjes fra d dær helse folka..husker fremdels ikke hva de kaller det:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...