Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Er det farlig å spise kebab hvis det er fra en plass som er skikkelig godkjent av sånn derre hygiene folk?:-Phusker ikke hva d kalles:-Pet er jo varmebehandlet så d kan ikke være så farlig ...jeg har uansett spist en svær kebab fordi jeg bare MÅTTE:-O men nå angrer jeg fordi jeg tenkte på at d kanskje kan være nej-mat:-/
Gjest Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 må da være noen som har lurt på d samme eller?
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Ikke at jeg vet (liker IKKE kebab ),men hvis maten er varmebehandlet,så er det vel greit å spise det?
Hemmeline Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Vil tro så lenge den er varmebehandlet så skal det ikke være farlig. Det er jo ikke snakk om rått kjøtt her. Men skal ikke si 100% altså.
b77h Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 jeg ville personlig holdt meg laaaangt vekke fra kebab. Både fordi det ofte er kjøtt som smugles inn og oppbevares i ikke alltid like kjølige rom, og som man ikke vet hvor kommer fra. Og ikke minst så varmebehandles kjøttet, ja, men kebab kjøttet står og snurrer og snurrer i halvlunken varme i mange timer etterpå...er det ikke ordentlig varmt så gror bakteriene godt....
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 jeg har nettopp kjørt i meg en svææær kyllingkebab, jeg.. hakke tenkt tanken på at det kunne være skadelig i det heletatt!! :s jaja, fint jeg nettopp spydde den ut igjen da...hehe
Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 jeg snakka med en lege jeg og han sa at d skulle ikke være noe problem å spise kebab så lenge det var et sted som har smilefjes fra d dær helse folka..husker fremdels ikke hva de kaller det:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå