:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 jeg tror ikke jeg hadde det. at det ikke hadde vært verd og satse noe på noen om jeg ikke kunne fått ett barn i en lykkelig familie setting. og at jeg i det hele tatt tenker denne tanken er vel kanskje god nok grunn til og ikke date i det hele tatt... hehe
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 hehehe...hmmmm.. hva skal jeg si da? Jeg skal ikke ha flere barn, jeg. Er begynt å bli for gammel til det. skal jeg bare tørke inn alene, som en gammel sviske?
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Dra opp igjen nisselua nå ;-) ha en fin søndag!!
noLadyjustME Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 ååh, nå spør du vaanskelig.. Jeg skal faktisk ikke ha flere barn, ikke akkurat det samme som å ikke kunne få, men går vel ut på det samme? Ah, nei det har vert lite me dating allikevell..håper jo at det blir mer da..hmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Man kan ha et supert familieliv med bare dine og mine barn også da... Man MÅ ikke ha et kjærlighetsbarn med enhver mann man treffer, selv om det kan virke som det er nødvendig innimellom(de som har 3-4 unger med forskjellige)
så var vi 4 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 hahahah du er jo ikke riktig rett Jeg dater og jeg skal IKKE ha flere småttinger nå Moro å date, og ennå mer moro å bli samboer
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 SKAL DERE BLI SAMBOERE? GRATULERER! du er sprø :-) hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2008 selvsakt kan man få et fint familieliv med dine min og våre barn, og selvsakt trenger man ikke få barn med alle man er sammen med. poenget er at jeg har mer lyst på barn en mann
så var vi 4 Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 hehehe han har spurt da fortalte nå en kompis av seg at vi skal gifte oss også, så jeg slipper visst ikke unna denne karen... heldigvis!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2008 oj oj oj... hihi.. så bra :-) husk avtallen om at jeg skal få se den ringen så fort det lar seg gjøre! hehe
så var vi 4 Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 hahaha ja jeg skal huske det om det blir aktuelt
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Ville du datet hvis det var fare for at du kom til å blir forelder til et barn som den andre kunne beholde ved brudd? At du ble forelder14%? Tenk om du kom borti en som hadde mer lyst på barn enn på mann :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2008 nå kan far her ha barnet langt mer om han ønsker da, så at han bare har 8 % samvær er ikke min skyld. men jeg vet ikke helt hva du mener. mener du at jeg ikke har rett til og føle det jeg føler fordi en fremtidig mann sikkert ikke syns det er kult? da har man i grunn rett til og føle lite. og jeg har ingen plan om og få barn med folk som ikke har lyst på barn. om jeg skal få barn alene skal jeg stikke til danmark.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. november 2008 #14 Skrevet 17. november 2008 Kommer an på hva du mener med ikke kunne få flere barn? Om det var slik at jeg av natur ikke kunne lage flere barn hadde jeg jo gjerne villet oppleve kjærlighet for det. Mener du om det var slik at den mannen ikke hadde ønsket å få barn, så nei, den mannen jeg evt finner meg en vakker dag må ønske seg barn, for jeg vil gjerne ha flere enn ett barn om jeg er så heldig å få flere av natur (slikt vet man jo aldri).
annethe Skrevet 17. november 2008 #15 Skrevet 17. november 2008 Det mener jeg også. Hvis det skulle vise seg at jeg ikke kunne få flere barn, ville jeg jo håpe på at jeg kunne møte en mann likevel. Men ville nok vært ærlig mot han om det. Og hadde han jeg hadde møtt fortalt meg at han fra naturens side ikke kunne få barn, hadde det vært noe annet enn at han ikke ville. Da hadde det ikke vært noe å gjøre. Så det er forskjell på om man ikke vil og om man ikke kan.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2008 jeg tenkte egentlig mest på om jeg fant ut at jeg ikke kunne få flere barn. hm.. kanskje jeg tror for lite på kjærligheten... hehe. altså jeg mener ikke at om jeg ble forelsket i noen så ville jeg si "sorry, kan ikke få barn jeg så da kan det være det samme" men tenker på at jeg ikke aktivt ville gått in for og bli kjent med folk viav dating osv.
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 17. november 2008 #17 Skrevet 17. november 2008 Det er litt vanskelig å svare på dette, når jeg ikke har vært i den situasjonen. Men jeg må si meg enig med flere andre her, om at hvis det hadde vært naturen som "nekta" oss å få barn, så tror jeg at jeg hadde data. Men hvis han ikke ville ha barn.. Så vet jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå