Gå til innhold

Da er vi klar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var vi offisielt sluttet med p-pillen:-) Gleder meg som en unge til å komme i gang med prøving! Håper nr.2 kommer kjapt, vi har liksom beregnet det slik:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre på en lørdags natt. Ønsker dere lykke til i en spennende tid.

Skrevet

vi og!

tok ut spiralen på mandag! spennende,kansje vi sees på 1 tri om forhåpentligvis ikke så lenge?:)

Skrevet

Vi får satse på det:-) Merker jeg begynner og ta litt av allerede, farlig farlig....Nesten som at jeg er gravid allerede nå som avgjørelsen er tatt....

Skrevet

kjenner følelsen. jeg har både ømme pupper, er kvalm og "vondt" over alt..he he men om spiren skulle sitte nå, kan jo umulig disse symptomene komme så tidlig, så er nok hodet som spiller meg et puss!

Skrevet

hvor gammel er førstemann forresten, og satt den kjapt forrige gang?

Skrevet

Forrige mann var resultatet av et vellykket uhell så har aldri prøvd før, er derfor veldig spent nå:-) Vi har en gutt på 5 år så det var iallefall på tide....Du?

Skrevet

forrige vår var også som du så fint sa det et vellykket uhell, så er like ny på dette her jeg og. Han er snart året så blir forhåpentligvis to ganske tette.

Skrevet

Vi får håpe begge blir gravid kjapt da, så kan vi flytte oss raskt over til 1.tri. Synes det er spennende men er også mye å lære tydeligvis, med el, ikm osv...Er ikke helt inni det enda:-) Har så vanvittig lyst til å være gravid innen året, men prøver å forberede meg på og være litt tålmodig. Har tross alt gått på p-piller fem år sammenhengende!

Skrevet

er sånn halvveis i gang med nr 2 vi også....

og som du sier... vi regner også med at det skal gå fort med nr. 2, så vi har liksom ikke tort å slippe oss helt løs enda... vi hopper a i sivngen foreløpig...

syns det vanskelig å ta det skrittet med å bestemme meg for å bli prøver igjen....;)

hvor lang tid brukte der på nr 1 da?

vi brukte 14 mnd.... så kan jo ta veldig lang tid med nr 2 også da...;)

men det gjør ingenting syns jeg , da får jeg jo lenger tid men lille gutt alene.... hehe;)

Skrevet

Har hatt 5 år med min lille gutt, tror ingen av oss har vondt av litt nye (baby) impulser:-). Forsøkte ikke sist gang så har ingen anelse om hvordan det er eller hvor lang tid det vil ta. Saumfarer alt jeg kommer over på nettet... Jeg også er på det stadiet at det og ta avgjørelsen føles som største delen av jobben:-) Som jeg skriver lenger oppe så kjennes det på en måte ut som jeg er gravid allerede bare fordi jeg vet jeg snart (forhåpentligvis) skal bli det:-) Hvor gammel er din lille?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...