Vanilla83 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har vært ansatt som vikar i kommunen fra januar 08 til 01.11.08 og ble arb ledig etter dette. Har termin 15 mars som vil si jeg går ut i permisjon i slutten av februar. Dette vil jo da si at fra 15 mai må jeg ha jobbet 6 mnd, til 15 november. Har jobba 100% alle mnd untatt oktober da jeg jobba 60%. Mangler altså 1 mnd med 20% og ca 2-4uker 100%... Har jeg regna riktig? Vil tro jeg får arbeidsledighetstrygd nå, så da klarer jeg vel å opparbeide meg disse 6 mnd? Sist jeg var gravid jobba jeg ikke i det hele tatt, men fikk fødselspenger likevel siden jeg hadde fått dagpenger. Kjenner jeg blir litt svett nå, er vanskelig å finne jobb når man er gravid
trine->mai07 og juni09 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 gå inn på nav.no sine sider og sjekk, eller snakk med de!
Vanilla83 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 I did, men syns ikke jeg får noe orntli svar ut av dem. De virker bare vanskelige :/ Jaja ordner seg vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå