Gå til innhold

FAEN heller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig ansvarlig pappa jeg har for ungene mine. Har en veldig fin løsning hvor jeg skulle sove ut i dag, han skulle på byen i kveld. Men alene med ungene=veldig greit å få dem til å sove i TRE timer. Så nå, klokken halv ett sitter jeg med to unger som nekter å sove, og ingen til å hjelpe meg. Jævla drittsekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier seg selv at når unger som vanligvis ikke sover på dagtid blir lagt likevel, og ikke vekket før tre timer har gått, ikke sovner på kvelden. Jeg sov da han la de, så jeg fikk det ikke med meg før jeg våknet, og da var det for sent å gjøre noe med det.

Skrevet

Ah, sånn å forstå. Hadde blitt forbanna og fått ham hjem igjen for å ta ansvar for tabben sin om jeg var deg.

Skrevet

Herreminhatt, er det mulig???? Da hadde jeg blitt rimelig forbanna. Her i huset går det skeis for minsten om han sover så mye som 15 MINUTTER.... Da kan han bruke oppimot 1 time på å sove, mot normalt 5-15 min.

Skrevet

Faen så mange småting dere irriterer dere over. Ikke rart dere blir sånne bitre sure kjerringer.

Skrevet

Hehe, småting? Er ikke så veldig kjekt å sitte opp med unger som sovner pga far ikke gadd å passe på de og la de til å sove i stedet.... Hehe, du må jo være litt småtett du:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...