Gå til innhold

De har hørt bilyd på hjertet i jenta mi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos to leger og begge hører en bilyd, de sier at det kan være normalt i den alderen(3år) men syntes det er ubehagelig for det.Har nå fått henvisning til ul av hjertet.Hun fryser veldig ofte inne og vil ha på seg flisjakke i tilegg til ullundertøy og bomullsgenser.Legen mente at det kan være et symtom pga hjertet men at det helt sikkert er helt normalt.Noen som har opplevd det samme?Blir jo bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at det kan være vanligt med bilyd på hjertet uten at det er noe.

Jenta mi har tatt ultralyd av hjertet pga av det. Men alt var normalt.

Det kan jo selvfølgeligt være noe,men legene er kjempeflinke på slikt.

Skrevet

Jeg har alltid hatt en bilyd og det har ene tvillingjenta også..ingen fare her i hvert fall:) Greit å sjekke ut da, så får du roet deg.

Skrevet

Så godt å høre at alt var bra, håper at alt er bra med jenta mi også.Skal bli godt og få det overstått.

Skrevet

Jeg fikk påvist bilyd på hjertet for 10 år siden Har ikke merket noe anderledes. Legen sa at det ikke var noe farlig, men man blir jo bekymret når det gjelder små barn.

Skrevet

Skjønner bekymringen din. Har selv en sønn som fikk påvist bilyd på hjertet da han ble født. Dette er veldig vanlig etter det jeg har skjønt ut fra lege og det jeg har lest, og det er stor prosentandel som har bilyd. Det er jo bra jenta di blir fulgt opp.

Skrevet

Tusen takk for fine svar, skal bli godt å få sjekket det, tror ikke det er noe men man blir jo bekymra.Godt å vite at det mest sannsynelig ikke er farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...