lita78ღ Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 uff, hadde sex i dag tidlig, og har småblødd i hele dag. Ingen smerter og er egentlig ikke kjempebekymret. Blødde litt sist også, men det var bare rett etterpå... Hvor lenge er det egentlig vanlig å blø etter sex (for de som gjør det)...?
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Jeg blødde i 7 dager i uke 13 etter et samleie. Er nå 15+5 og har ikke blødd siden det. Hos meg kom det brunt utflod (gammelt blod), hadde ingen smerter. Så jeg følte meg trygg på at det ikke var noe alvorlig, så var ikke på kontroll. Men hvis det bekymrer deg så hadde jeg tatt en telefon til jordmor. Jeg leste en del på nettet om blødninger og fant ut at dette er ganske vanlig.
lita78ღ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 Takk! Dette gjorde meg lettere.... det kommer litt ennå, men det er brun utflod nå. Jeg har også hørt at det er vanlig, men det var veldig godt å få det bekreftet fra andre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå