OhBaby! Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 ikm på tirsdag,men sambo er bortreist hele neste uke,hadde så lyst å teste før han dro! har hadd masse symptomer en god stund,med uggenhet,svimmel,trøtt oppblåst osv.. tror dere at jeg vil teste positivt i morgen da??? åh,er så spent!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Krysser fingrene for deg =) Lykke til =) Klems fra
OhBaby! Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 tusen takk! åssen går det med deg? klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Fortsatt overbevist om at jeg er gravid ja... men fortsatt negative tester, hehe =) Har IKM først til torsdag så det er vel ikke akkurat å forvente noen positive tester før det... Fortsatt litt kvalm i perioder, stuuuup trøtt de siste dagene og veeeldig vondt i puppene, synes de sprenger på, mannen synes de har vokst/eller er hovne og at blodårene er mer fremtredende. I tillegg tisser jeg sånn ca annenhver time og jeg har ikke urinveisinfeksjon, hehe - så er overbevist ja - må jo bare vente å se hva testen sier... Tenkte jeg skulle teste meg tirsdag morgen =) Er såååå spent!!! Er spent på dine vegne også - må få høre hvordan testingen går i morgen da =) Lykke til!!! Og ha en riktig god natt =) Nattaklem fra
Små Einsteins Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 ååå så spennende, har ikm på onsdag men frister å teste i morgen selv om jeg ikke føler meg så gravid.Bare ømme pupper og trøtt så får se i morgen. Lykke til da og gi oss tilbakemelding på resultatet:)
OhBaby! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 da har jeg testet! en knallrosa strek,og en svaak rosa strek! oi.
tinemor85 Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 men da får jeg vel gratulere da;) heldigen:p hehe lykke til;O)
atsjo Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Graulerer!! så spennende da. Kjekt når du var så overbevist også. Har du barn fra før? prøvd lenge? Lykke til med svangerskapet:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 herlig med positive tester gratulerer!
Små Einsteins Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så masse:)Min test var kritthvit:( Lykke til..
meg & to små vampyrer Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Du er jo gravid jo:) gratulerer!
OhBaby! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2008 hei hei!!! hehe.. mått opp gryyyytidlig å teste,klarte ikke vente. prøvde å si det til sabo,men han bare gyntet ettelleranet og sov videre.hehe tusen takk for koselige gratulasjoner!!!!! er vårt 6pp,og vårt første barn. jeg er ikke akkurat evig optimist da,hehe,så er så spent på om dette går bra! masse lykke til til dere andre! snart sitter den hos dere også. meneh,må jeg liksom stikke herifra nå? og til 1 trimester???? er jo aller mest kos å være her.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 Gratulerer såååå mye OhBaby =) Jeg kommer forhåpentlig snart etter jeg også, hehe =) Lykke lykke til med svangerskapet, fødselen og barseltiden... regner med vi sees snart på 1 trimester =) Stoooooor søndagsklem fra
OhBaby! Skrevet 16. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. november 2008 Meg og lille snuppis*080206 !! åh ja,kom foort etter!! klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå