Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Lurer på om jeg har fått sopp...Igjen.... Men, jeg var hos jordmor for noen dager siden og hadde da over 1 cm åpning,mest sannsynlig mer nå. Hvordan er det da å bruke stikkpillene?? Bør jeg bare bruke kremen å håpe den tar knekken på shiten? Er 39+4 idag.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Var hos JM når jeg var 40+1, fikk beskjed om at det var helt ok å bruke tablett. Sjekket ikke åpning da men.. Spurte om det hadde noe å si at termin var dagen etter, hadde det ikke. Har vært snakk om å sette i gang fødsel hos meg, alikevel var det ok.. Venter enda da..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Takk for svar:) Var redd den tabletten kanskje ville lure seg opp og inn i åpningen..Hmmm... Prøve bare krem fram til mandag,har legetime,så hører med henne.. Er du langt over termin eller? Huff, føler med deg..Jeg er utålmodig nå (veldig dumt,jeg vet...), så kan ikke forestille meg hvor lange dagene må bli etter termin...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg fødte med ikke totalt helbredet soppinfeksjon (brukte kremen) og det svei noe jævlig!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Er bare 2 dager over termin :-) Egentlig litt heldig jeg da, ikke så veldig utolmodig enda.. Magen har ikke vært så mye i veien.. Selvfølgelig utolmodig på å møte gullet da :-) Om du har time hos lege er jo det beste å spørre der :-) Tok selv en tablett 4 dager før termin etter å ha snakket med lege. Fikk antibiotika også den dagen, var redd jeg skulle få ny soppinfeksjon og spurte derfor JM. Men slapp unna en siste.. Var redd for det samme som deg når man er så nærme termin .-) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Mye man skal bekymre seg over,hehe.. Har lite lyst til å føde med en blomstrende soppinfeksjon ihvertfall!!! De siste to ukene har jeg blitt lurt så mange ganger til å tro at ting er igang,men som bare har dabba av igjen. Er nok derfor jeg er en smule utålmodig.. Har hatt et fint svangerskap og selv om magen er stooor, så går det greit:) Så bra du fikk en antibiotikakur i tillegg! Kanskje jeg skal be om det samme... Du får ha lykke til du også, er jo maks 14 dager til du har nurket ditt inntil deg istedenfor inni deg :-) Hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Antibiotika var for urinveisinnfeksjon, så det håper jeg du slipper :-) Har fått soppinfeksjon av antibiotika tidligere i svangerskapet, var derfor redd for å få det igjen... Ikke lett å uttrykke seg helt bra når man begynner å bli trøtt.. På tide å si god natt..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Hehe, huff.. Jeg reagerte ikke på det engang... *flau* Allmennkunnskap at man kan få sopp AV antibiotika... Sove godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå